پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شرور ملقب به «شاه مازندران» به دام پلیس افتاد

ساعت سه بامداد امروز شرور کلیپ‌ساز «م ـ ط» که خود را شاه مازندران می‌نامید، به دام پلیس افتاد.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: شرور بابلی «م ـ ط» که با کلیپ‌سازی در حالی که یکی دیگر از اراذل و اوباش را مورد ضرب و شتم خود قرار می‌داد و خود را شاه مازندران می‌خواند، موجب ایجاد رعب و وحشت شده بود، ساعت سه بامداد امروز دستگیر شد.

 

به گفته علی مرادی دادستان بابل، با تلاش شبانه‌روزی مأموران نیروی انتطامی و دستگاه قضایی مازندران این فرد به اتهام محاربه و افساد فی‌الارض در  مخفیگاهش، روستای پایین‌بازار بابل به دام افتاد.

 

سردار مسعود جعفری‌نسبٰ با اعلام اینکه «م ـ ط» شروری که در فضای مجازی با تهدید به همتایان خود سبب رعب و وحشت مردم مازندران شد، شب گذشته پس از یک هفته متواری شدن توسط پلیس انتظامی دستگیر شد.

 

وی با اشاره به اینکه «م ـ ط» از اراذل و اوباش شهرستان بابل بوده است، اظهار کرد: نامبرده که در گذشته پرونده شرارت در مراجع قانونی داشته محکوم به زندان بود و دوران محکومیت را در سیستان و بلوچستان گذرانده بود.

 

فرمانده انتظامی مازندران افزود: «م ـ ط» هفته گذشته با پخش کلیپ در فضای مجازی که با مضمون تهدید به همتایان خود بود رعب و وحشت را در دل مردم مازندران ایجاد کرد و  متواری شد.

 

وی با بیان اینکه این شرور تحت تعقیب پلیس انتظامی قرار داشت، تصریح کرد: بعد از یک هفته کار اطلاعاتی و عملیاتی نامبرده در یکی از روستاهای شهرستان بابل در منزل دوستانش مخفی شده بود که نیمه‌شب گذشته توسط پلیس دستگیر شد.

 

جعفری‌نسب بیان کرد: «م ـ ط»، متولد ۶۲ بوده و به ادعای خودش دوران متواری بودن خود را در تهران و کرج گذرانده است.

 

فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری عاملان شکسته شدن شیشه سکوریت در سطح شهر ساری خبر داد و گفت: شکسته شدن ۱۲ فقره شیشه سکوریت در اماکن تجاری مرکز مازندران با سلاح گرم نبوده و تیراندازی صورت نگرفت.

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.