پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شرق مازندران به منطقه صنعتی تبدیل شود

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس گفت: تلاش داریم تا شرق مازندران تبدیل به زون و منطقه صنعتی شود و در این راستا با تمام توان وارد می‌شویم.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: علی‌محمد شاعری عصر چهارشنبه در حاشیه تحویل زمین به سرمایه‌گذار برای احداث صنایع سلولزی و ام دی اف در بندر امیرآباد بهشهر در جمع خبرنگاران افزود: سرمایه‌گذاران مختلف در شرق استان مازندران نیز همچون مدیران باید عملیاتی وارد شوند و برای توسعه اقتصادی تلاش کنند که در این راستا ما نیز، کمک‌کار آنان خواهیم بود.

 

وی گفت: طرح‌های مختلف اقتصادی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد بهشهر با جدیت دنبال می‌شود و استقبال از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در اولویت‌های مهم برنامه‌های ما است که باقوت دنبال می‌شود تا با تحقق آن شاهد شکوفایی در این منطقه و شرق مازندران باشیم.

 

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه شرایط کار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد بهشهر فراهم است و زیرساخت‌های مختلف نیز آماده‌شده است، ادامه داد: سرمایه‌گذاران مشکلی برای زیرساخت‌های این منطقه ندارند و لذا با تمام توان از طرح‌های مختلف اقتصادی در این منطقه از سوی سرمایه‌گذاران استقبال می‌کنیم.

 

شاعری همچنین با اشاره به اینکه مازندران قطب صنایع سلولزی و ام دی اف است، گفت: سرمایه‌گذاری مناسب ۶۰۰ میلیارد تومانی از سوی سرمایه‌گذار در بندر امیرآباد بهشهر برای احداث صنایع سلولزی، تخته فشرده و مبلمان صنعتی با فنّاوری آلمان در حال انجام است.

 

وی افزود: باید از این ظرفیت‌های اقتصادی استقبال و استفاده شود و سرمایه‌گذاران نیز با همه توانمندی خود برای اشتغال‌زایی در منطقه، رفع بیکاری و رشد اقتصادی تلاش کنند و از سرمایه‌گذاران بخش تولیدی و اشتغال‌زا حمایت می‌کنیم.

 

فرماندار بهشهر نیز حمایت از سرمایه‌گذار را موجب رونق اقتصادی و تولید در جامعه دانست و اظهار داشت: حمایت از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران در این بخش یکی از راههای توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال است که با تلاش همه‌جانبه پیگیری می‌شود تا در جذب سرمایه‌گذار تلاش شود.

 

سید خالق سجادی گفت:‌ توجه به رونق اقتصادی، حمایت از تولید و اشتغال پایدار از مسائل مهمی است که باقوت دنبال می‌شود و ضمن حمایت از سرمایه‌گذاران، زمینه سرمایه‌گذاری برای آنان در شهرستان بهشهر فراهم است./مهر

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.