پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

از شایعه بسته‌شدن محور ساری ـ تاکام تا تکذیب مفقود شدن چند نفر

شایعه بسته شدن چند روزه محور ساری به تاکام و نیز مفقود شدن چند نفر در این مسیر تکذیب شد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از فارس، با خبر وقوع بارش باران و رانش زمین و نیز جاری شدن سیل در محور ساری ـ تاکام برخی شایعات در کانال‌های تلگرامی دست به دست می‎شود.

 

شایعاتی از قبیل بسته شدن چند روزه این محور و نیز مفقود شدن چند نفر در رانش زمین و سیل که خبرنگار فارس از مسؤولان و دست‌اندرکاران این حوزه آخرین وضعیت جاده و نیز اقدامات انجام شده و نیز مصدوم شدن افراد را پیگیری کرد.

 

رئیس اداره راه و شهرسازی ساری در گفت‌وگو با فارس درباره آخرین وضعیت بازگشایی محور ساری ـ تاکام، اظهار کرد: اقدامات برای بازگشایی محور از زمان اولیه شروع شد و عملیات بازگشایی به اتمام رسید و محور بازگشایی شد.

 

سید علی صادقی تصریح کرد: در حال حاضر محور باز است و رفت و آمد در مسیر در حال انجام است.

 

وی در پاسخ به برخی شایعات درباره بسته شدن محور به مدت چند روز، افزود: این موضوع به صورت جدی تکذیب می‌شود، اصلا امکان ندارد که محور اصلی به مدت چند روز بسته باشد.

 

صادقی درباره میزان خسارت به این محور در اثر وقوع سیل و رانش زمین، افزود: رقم خسارت همان مبلغ ۶۰ میلیون تومان است.

 

seyl

 

بخشدار منطقه چهاردانگه ساری درباره وضعیت بارش باران در این منطقه، اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت جوی در این منطقه تقریبا آرام است و شاهد نم نم بارش باران هستیم.

 

اسماعیل امینی اضافه کرد: در حال حاضر مشکلی از بابت تردد در مسیر چهاردانگه وجود ندارد و رفت و آمد در مسیر جاده ساری به کیاسر در حال انجام است.

 

در اثر رانش زمین و وقوع سیل محور ساری ـ تاکام به مدت حدود یک ساعت مسدود بود که با اقدامات انجام شده این محور بازگشایی شد.

 

در برخی از کانال‌های تلگرامی شایعه بسته شدن این محور منتشر در حال دست به دست شدن است که این موضوع به شدت از سوی رئیس راه و شهرسازی ساری تکذیب شد.

 

در ارتباط با خسارت جانی این مسیر که در کانال‌های تلگرامی دست به دست می‌شد، ذکریا اشکپور سخنگوی اورژانس مازندران نیز گفت: اورژانس مازندران امروز ماموریتی در ارتباط با بروز سیل در منطقه کلیجان‌رستاق نداشت.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.