پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شاگردان عطایی در آمل میزبان شهر آرا مشهد هستند

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، لیگ برتر والیبال از روز چهارشنبه هفته جاری با انجام شش دیدار در شهرهای اردکان، سیرجان، آمل، تهران، ارومیه و گنبد پیگیری خواهد شد.

بهروز عطایی که امسال نیز در تیم کاله آمل حضور دارد برخلاف سال‌های اول حضور در این تیم امسال نیز مانند سال گذشته از ترکیب بازیکنان بسیار جوان و حتی بازیکنان جوان تر و گمنام نسبت به سال گذشته استفاده می‌کند.

کاله ای‌ها که در سال‌های اخیر حتی با کمترین هزینه نیز نتایج مطلوبی را در لیگ برتر والیبال کسب می‌کردند و بازیکنان زیادی را به سطح نخست والیبال کشور معرفی کردند در اندیشه این هستند تا امسال نیز به کارگاه بازیکن سازی تبدیل شوند.

نماینده مازندران در لیگ برتر والیبال که چند تن از بازیکنان خوب و تاثیرگذار تیم خود در سال گذشته یعنی امیرحسین اسفندیار، جواد کریمی، رسول آقچلی، رضا عابدینی و ابوالفضل قلی پور را در اختیار ندارد و هر کدام به شکلی از این تیم جدا شده اند با جذب بازیکنان جوان‌تر و بومی تیم خود را راهی لیگ برتر کردند.

بهروز عطایی که چندی پیش زمزمه‌هایی مبنی بر حضورش در تیم شهرداری ارومیه و جدا شدن از تیم کاله به گوش می‌رسید پس ازکش و قوس‌های فراوان بازهم در جمع آملی‌ها ماندگار شد و در آنسوی میدان نیز جبار قوچان نژاد سرمربیگری تیم تازه لیگ برتری شده شهرآرا مشهد را بر عهده دارد و با جذب چند بازیکن خوب و ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه تیم خوبی را در مدت زمان کم برای حضور در لیگ برتر والیبال آماده کرده است.

تیم شهر آرا مشهد هفته گذشته به دنبال جذب عادل غلامی ملی پوش سابق و آملی تیم خاتم اردکان بوده است که حتی غلامی چند جلسه تمرینی را نیز با تیم مشهدی پشت سر گذاشت اما سر انجام با این باشگاه به توافق نرسید و در نهایت به تیم خاتم اردکان پیوست.

 /ش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.