پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شاخه درخت جان کارگری را گرفت

0

دهیار روستای رودبار هزارجریب بهشهر از مرگ ناگهانی یک مرد 47 ساله بر اثر سقوط شاخه درخت که به‌علت بارش برف سنگین شده بود، خبر داد.

«ابوالقاسم دومهری» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت هفت صبح امروز یکشنبه هشتم بهمن ماه یک مرد 47 ساله اهل روستای رودبار منطقه هزارجریب شهرستان بهشهر در اثر افتادن شاخه ای از درخت جان خود را از دست داد.

وی افزود: متوفی از کارگران سد گلورد بوده که صبح امروز به همراه چند تن دیگر از کارگران این سد، مانند هر روز در حال رفتن به محل کار خود بودند اما از آنجایی که جاده اصلی دسترسی روستای رودبار به سد گلورد به دلیل بارش سنگین برف مسدود شده بود از مسیر فرعی در حال رفتن به سمت مقصد خود بودند.

دومهری ادامه داد: مسیر فرعی بسیار باریک بوده و کارگران با فاصله چند قدم پشت سر هم راه می رفتند که در همان لحظه شاخه یکی از درختان به دلیل سنگینی بارش برف که از شب گذشته تا صبح امروز باریده بود شکسته شده و بر روی سر یکی از کارگران که مرد 47 ساله رودباری بود می افتد و متاسفانه به دلیل شدت ضربه، در دم جان خود را از دست می دهد.

دهیار روستای رودبار هزارجریب بهشهر خاطرنشان کرد: شرح این ماجرا با استناد به گفته شاهدان حادثه که از کارگران سد گلورد و همکاران متوفی بودند؛ است اما جسد ساعاتی پیش به پزشکی قانونی بهشهر منتقل شد تا علت دقیق مرگ بررسی شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.