پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سیل به 40 هکتار از شالیزارهای چهاردانگه خسارت زد

فرماندار ساری گفت: سیلی که بر اثر بارش شدید باران استان سمنان در منطقه چهاردانگه ساری رخ داد، 40 هکتار از اراضی شالیزاری منطقه را کاملا با خودش بُرد.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، جواد واحدی امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به وقوع سیل در منطقه چهاردانگه ساری اظهار داشت: سیل از منطقه سمنان و از مسیر هیکو وارد اراضی شمال کشور شد.

 

وی تصریح کرد: وقوع سیل به بیش از 30 تا 40 هکتار از اراضی منطقه ایلال، سیاوش‌کلا، سعیدآباد و تیلک خسارت جدی وارد آورد و بیش از 30 هکتار اراضی شالیزاری به کلی تخریب شد.

 

این مسئول با اعلام اینکه وقوع سیل در مسیر رودخانه بود، خاطرنشان کرد: حجم بارندگی بالا در استان سمنان باعث وقوع سیل در منطقه چهاردانگه ساری شد.

 

وی درباره احتمال خسارت جانی در این منطقه گفت: وقوع سیل در حاشیه رودخانه بوده و به همین دلیل تلفات جانی در بر نداشت.

 

واحدی از تشکیل ستاد بحران در فرمانداری ساری و همینطور در مرکز استان برای کمک به خسارت‌دیدگان این سیل خبر داد و گفت: سیل کاملا فروکش کرد و مسئولان در حال بررسی میزان خسارت سیل هستند.

 

این مسئول درباره آمار تلفات دام منطقه گفت: تلفات دامی داشتیم به این دلیل که دام‌ها در جنگل بودند، ولی این امر نیاز به بررسی بیشتر دارد.

 

وی با اشاره به اینکه راه‌های مواصلاتی این مسیر باز است، ولی برخی پل‌های چوبی داخل مزارع کاملا تخریب شدند، خاطرنشان کرد: پس از بررسی میزان خسارت اطلاع‌رسانی در این زمینه انجام می‌شود.

…………………………………………………

چهاردانگه نیوز: لازم به ذکر است که آقای جواد واحدی، فرماندار شهرستان ساری می باشند که سمت اداری ایشان در متن خبر بالا درج نشده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.