پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سیلاب 120 سردهنه رودخانه‌های مازندران را تخریب کرد

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به نقل از روابط عمومی آب منطقه ای مازندران، محمد ابراهیم یخکشی با اشاره به خسارت وارده به مناطق سیل‌زده در غرب استان به ویژه شهرستان‌های تنکابن و رامسر از به‌کارگیری حدود 35 دستگاه ماشین‌آلات سنگین از جمله بیل، بلدوزر و لودر جهت بازگشایی جاده و دسترسی به آبادی‌ها و ساماندهی رودخانه‌ها و ایمن‌سازی روستاها خبر داد و اظهار داشت: از همه ظرفیت‌ها جهت خدمت‌رسانی به مناطق سیل‌زده استفاده و به دنبال استفاده از ظرفیت استان‌های معین و همجوار در این زمینه هستیم.

وی با بیان اهمیت کمک رسانی به سیل‌زدگان منطقه، یکی از اولویت‌های مهم را ساماندهی رودخانه‌ها و ایمن‌سازی منازل مسکونی حاشیه رودخانه‌ها برشمرد و گفت: در تلاش هستیم تا نگرانی‌های مردم در این بخش را تقلیل و بر طرف کنیم.

یخکشی گفت: هم اکنون ماشین‌آلات سنگین در اختیار این شرکت، در 17 محدوده و بازه که بیشترین آسیب و خسارت را دیده مشغول فعالیت هستند.

مدیرعامل آب منطقه ای مازندران، میزان خسارت وارده به تاسیسات و ابنیه آبی را حدود 180 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: بیش از 120 سردهنه سنتی و تعدادی از سردهنه‌های مدرن تخریب و نیازمند بازسازی است که این مهم باید قبل از از شروع فصل زراعی انجام شود.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.