پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیام تبریک رییس اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه به مناسبت حلول سال۱۳۹۵

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، مسعودیان زاده رییس اداره به مناسبت فرارسیدن نوروز ۱۳۹۵ پیامی به شرح ذیل منتشر کرد.

 

بسمه تعالی

 

یا مقلب القلوب والابصار یا مدبر الیل و النهار یا محول الحول والاحوال حول حالنا الی احسن الحال باز عالم و آدم و به خواب رفتگان خزان و زمستان، خندان و شتابان همراه با نسیم روح نواز بهار و همنوا با شکوفه ها به استقبال بهار می روند تا سرخوش از ایّام خجسته، با ترنّم بهاری، جشن شکوفه ها و بیداری را نوید دهند.

 

آغاز فصل بهار، پیام آور تحول و شکوفایی، مجالی مغتنم برای شناخت فرصت های امروز و ترسیم آینده درخشان و بالاخره فصلی نو در اندیشه و کوشش است. توجه داریم که نوروز، عید رشد و تعالی است که انشا ء الله با توکّل به خداوند و تدبّر امور، به تکامل برسیم .

دست یازیدن به اهداف متعالی آموزش و پرورش، با رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت، نگرش تعالی بخش دولت تدبیر و امید و بهره مندی از افکار بلند و جدّ و جهد شما همکاران ارجمند که ردای خدمت و معلمی را در نظام مقدّس جمهوری اسلامی به تن کردید بدست می آید. اینجانب حلول بهاری دیگر را محضر شما همسنگران تعلیم وتربیت، معلمان گرامی و دانش آموزان عزیز تبریک وتهنیت عرض می نمایم .

 

امیدوا رم با استعانت از حضرت حق و با استمداد از توجّهات ولی عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری سالی موفّق پیش روی داشته باشید.

 

سید محمد مسعودیان زاده

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.