پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

انتصاب یک چهاردانگه ای بعنوان رئیس هیئت ورزشهای کم بینایان و نابینایان شهرستان نکا

1

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری به نقل از وبسایت سادوای بالاده ، آقای سیدمصطفی ساداتی بالادهی به عنوان رئیس هیئت ورزشهای کم بینایان و نابینایان شهرستان نکا منصوب شدند. آقای ساداتی طی حکمی از سوی آقای ابوطالب باقری رئیس هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان مازندران به این سمت منصوب شدند.

 

آقای ساداتی در گفت و گو با سایت سادوای بالاده اظهار داشتند که هم اکنون «تعداد نابینایان و کم بینایان شهرستان نکا و حومه ۲۷۰ نفر می باشد و تلاش ما بر اینست که از توانایی تک تک این عزیزان استفاده کنیم و پای آنها را به عرصه ی ورزش نابینایان باز کنیم و نگذاریم که حس بی تأثیر بودن به آنها دست بدهد.

 

وی هم چنین اعلام داشتند که «با توجه به تجاربی که روشندل گرامی آقای محمدرضا دهبندی بالادهی در زمینه ورزش نابینایان داشته اند، وی را طی حکمی بعنوان معاون و دبیر ورزشی هیئت ورزشهای کم بینایان و نابینایان شهرستان نکا منصوب نمودم».

 

لازم به ذکر است که آقای سیدمصطفی ساداتی فرزند سید علی اکبر از جوانان روستای بالاده منطقه دوسرشمار بخش چهاردانگه و ساکن نکا بوده و آقای محمدرضا دهبندی فرزند علی و نوه دختری زنده یاد حجت الاسلام حاج سیدرسول ساداتی بالادهی و از قاریان ممتاز قرآن و ساکن نکا می باشند. (معرفی محمدرضا دهبندی بالادهی، جوان شایسته و قاری ممتاز قرآن).

 

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، این انتصابها را به آقایان ساداتی و دهبندی تبریک گفته و برایشان آرزوی توفیق خدمت بیشتر به جامعه نابینایان و کم بینایان را از خداوند سبحان مسئلت می نماید.

 

1 نظر
  1. موسوی می گوید

    برادر عزیز
    واقعاً خنده داره که مدیر یک خبرگزاری خبری رو به نقل از سایت خودش میزنه
    چهاردانگه نیوز رو به کجا می برید!
    این قدر که به سایت شخصی خودت اهمیت می دی چرا همون جا کار نمی کنی
    سادوا نیوز آزموده شده چهاردانگه نیوز
    ……………………………………………………
    چهاردانگه نیوز: آقا یا خانم موسوی. سلام. سایت سادوا متعلق به انجمن فرهنگی سادوای بالاده بوده و اختصاصاً خبرهای مربوط به روستای بالاده را منتشر می کند. چنانچه خبری مهم باشد حتماً ابتدا در چهاردانگه نیوز و سپس در سادوا کار میشود. با توجه به اینکه از خبر مربوط به این انتصاب چندین روز گذشته، لذا ظرفیت انتشار به عنوان خبر مستقل در چهاردانگه نیوز را نداشته است. ضمن اینکه هیچ منافاتی در نقل و انتشار یک خبر از سایتی محلی وجود ندارد بلکه این خود روشی برای سر پا نگه داشتن سایتهای بومی چون سادوا و تشویق خوانندگانش به همکاری با آن می باشد. با احترام. آزموده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.