پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سوخت کافی مناطق صعب‌العبور مازندران تامین شد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:  حسینعلی طالبی در جمع خبرنگاران، با اشاره به سختی های سوخت‌ رسانی به مناطق صعب العبور نواحی ساری، نکا، بهشهر، سوادکوه و آمل، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده تدابیری برای سوخت رسانی مطلوب به مناطق سردسیر و برف گیر پیش از آغاز فصل سرما انجام شده است و روستاهای ییلاقی و صعب العبور نگران تامین سوخت نیمه دوم سال خود نباشند.

وی با بیان اینکه سرمای هوای مازندران در نیمه دوم سال و نیاز بیشتر مردم به سوخت، اظهار کرد: عملیات سوخت رسانی به مناطق صعب العبور با قوت تمام در نیمه دوم سال انجام خواهد شد و آن دسته از مصرف کنندگان که از نفت سفید استفاده می کنند با کالابرگ اعلام  شده با شماره ( 514، 314، 214، 114) و مقدار 500 لیتر، نسبت به دریافت و ذخیره سازی سوخت خود از فروشندگی های مربوطه اقدام کنند و این کار به ماه های پایانی سال موکول نشود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری ادامه داد: اعتبار کالا برگ اعلام شده تا پایان وقت اداری مبیستم مهرماه 1397 است.

طالبی با اشاره به اینکه سوخت رسانی باید با کنترل دقیق صورت پذیرد، تصریح کرد: حضور موثر روسای نواحی همکاران آنها در ارائه خدمات مطلوب به مردم در مناطق صعب العبور با بازدیدها و نظارت کافی بر عملکرد توزیع کنندگان سوخت در فصل سرما ضروری است.

وی به تعامل و ارتباط لازم با مسئولان محلی و نمایندگان، نظارت بیشتر منطقه در تحویل سوخت به بخش های مختلف مصرف و آمادگی برای تامین سوخت مورد نیاز در منطقه ییلاقی اشاره کرد و افزود: با توجه به برودت هوا در مناطق کوهستانی و سردسیر، تامین وذخیره سازی نفت سفید و سوخت رسانی به آنها با تدابیر منطقه ساری انجام خواهد شد و هیچگونه خللی در سوخت رسانی وجود ندارد و این شرکت در 6 ماهه دوم امسال با ذخیره‌سازی در ماه‌های قبل هیچ دغدغه ای ندارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.