پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سفر کارگردان و بازیگر مطرح چهاردانگه ای تئاتر کشور به ترکیه

یاسر خاسب کارگردان و بازیگر مطرح تئاتر کشور برای برگزاری ورک‌شاپی ۱۰ روزه به فستیوال بین‌المللی دانشجویی ازمیر در ترکیه سفر کرد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، یاسر خاسب سرپرست گروه «بدن دیوانه» درباره حضور خود در فستیوال بین‌المللی دانشجویی در ترکیه به مهر گفت: این فستیوال از ۱ شهریورماه در شهر ازمیر کشور ترکیه آغاز شده و من نیز از اولین روز فستیوال، ورک‌شاپی ۱۰ روزه را با حضور تعدادی از شرکت کنندگان در این فستیوال برگزار می‌کنم.

 

خاسب درباره موضوع ورک‌شاپ مدنظر افزود: این ورک‌شاپ نیز در راستای فعالیت‌ها و ورک‌شاپ‌های گروه «بدن دیوانه» است و با موضوع حرکت معاصر برگزار می‌شود.

 

این بازیگر و کارگردان جوان چهاردانگه ای تئاتر درباره شرکت کنندگان در ورک‌شاپ خود در فستیوال بین‌المللی دانشجویی ازمیر، اظهار کرد: در این فستیوال تمرکز روی هنرمندان و فعالان اروپای شرقی در رشته‌های مختلف هنری است و به طور کلی یک مجمع دانشجویی با جوی دانشجویی است.

 

وی ادامه داد: در این فستیوال اتفاقاتی نظیر تبادل اطلاعات از طریق تمرین‌های مشترک و همچنین حضور در ورک‌شاپ‌های در نظر گرفته شده، رخ می‌دهد.

 

خاسب درباره اجرای یکی از آثار خود در فستیوال بین‌المللی دانشجویی ازمیر، گفت: نمایش «هدیه مرموز» را به صورت تک اجرا در این فستیوال به صحنه می‌برم.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.