پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سرمربی تیم شاهین لردگان: از نتیجه خیلی راضی هستم

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قائم‌شهر،محسن لایقی شامگاه دوشنبه پس از شکست سنگین تیمش در مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: در نیمه اول بازی بچه‌های ما تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار گرفتند و چند گل را پشت سر هم دریافت کردیم اما در نیمه دوم بازی پایاپای و خوبی را به نمایش گذاشته و خوشحالم که بازیکنانم با همه وجود خود جنگیدند.

وی در رابطه با تعویض دروازه‌بان خود در پایان نیمه اول نیز گفت: از همان ابتدا نیز در چیدمان دو دروازبان شک داشتم و دیدیم که دروازه‌بانی که نیمه دوم برای ما به میدان رفت بسیار عالی کار کرد و مطمئن هستم که یک روز به سطح اول فوتبال ایران معرفی می‌شود چون او اکنون فقط 19 سال دارد و این مسئله را باید بیان کنم.

لایقی گفت: اکثر بازیکنان ما از قشر فقیر هستند و زندگی سختی دارند و از نظر مالی هیچ گونه حمایتی نمی‌شوند اما به همه بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم و از نتیجه نیز راضی هستیم و خوشحالیم که اختلاف گل‌ها بیشتر نشد.

سرمربی تیم لردگان در رابطه تماشاگران نساجی نیز بیان کرد: تماشاگران نساجی بسیار عالی هستند و تشکر می‌کنم از اینکه ما و بازیکنانمان را تشویق کردند و از کانون هواداران نساجی نیز که به پیشواز تیم ما آمدند تقدیر می‌شود و امیدوارم که آنها در لیگ برتر و ما در لیگ دسته سه موفق باشیم.

وی در رابطه با مشکلات موجود در تیم خود گفت: در استان ما چیزی به نام اسپانسر وجود ندارد و ما با فقر اسپانسری روبه‌رو  هستیم و همه مسئولان شهر ما نیز فقط به دنبال عزل و نصب‌ها هستند و به وضعیت ورزش و تیم‌ها اصلا رسیدگی نمی‌شود.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.