پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سخنرانی بخشدار چهاردانگه پیش از خطبه نماز جمعه کیاسر

0

به گزارش خبر نگار پایگاه خبری چهاردانگه ساری، امروز جمعه 17 بهمن 1393 طبق برنامه های شورای هماهنگی بخش چهاردانگه ، اسماعیل امینی بخشدار چهاردانگه پیش از خطبه های نمازجمعه  کیاسر سخنرانی کرد.

بخشدار چهاردانگه ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک  فجر،  یاد و خاطره شهدای عزیزی که آرامش و آسایش خود را مرهون جانفشانی های آنها و صبر و استقامت خانواده های محترم شهدا و جانبازان و معلولین گرامی داشت و به نشریح اهم فعالیت های انجام شده در بخش چهاردانگه پرداخت.

 

امینی گفت: اعتبارات  بخش چهاردانگه نسبت به سال  قبل بالغ بر  35 در صد رشد داشت و جاده روستا های الندان، ایلال و سیاوشکلا به طول 6 کیلومتر و با اعتبار 700 میلیون تومان،  آسفالت آن در دست اقدام است.

 

مسئول سیاسی بخش در ادامه افزود : 79 کیلومتر از مسیر انتقال گاز دامغان – کیاسر – ساری ، عملیات تسطیع اراضی، جاده سازی و حفر کانال صورت گرفته که در سال آینده کار لوله گذاری آن انجام می شود.

 

وی در ادامه  اظهار داشت پیگیری های لازم برای تامین آب شرب روستاهای که دارای مشکل هستند و  آسفالت جاده های دسترسی به روستاها  انجام گرفته است .

 

امینی بخشدار چهاردانگه در رابطه با شهرکهای  صنعتی  منطقه گفت: پیگیری های لازم برای رفع مشکلات  کارخانه هایی که در شهرک مستقر هستند و به علت مشکلات موجود فعالیت ندارد انجام شده است تا اینکه ابن شرکت  ها بتوانند با فعالیت های خود بخشی از مشکلات بیکاری منطقه را حل نمایند.

 

بخشدار چهاردانگه از مسئولین بخش خواست تا با ارباب رجوع  برخورد متواضعانه داشته باشند و در تسهیل خدمات به آنها نهایت کوشش را بنمایند.

 

ایشان از شورای شهر کیاسر خواست با ارائه مصوبه  نسبت به بازسازی و بهسازی حمام های عمومی موجود در شهر اقدام نمایند.

 

این مسئول در ادامه گفت،  به زودی مجتمع دامپروری روستای پشرت کلنگ زنی خواهد شد. با فعالیت این مجتمع عطیم بخش زیادی از بیکاری در پشتکوه حل خواهد شد.

 

در پایان  امینی بخشدار چهاردانگه از مردم شریف بخش در خواست نمود همانند تمام صحنه های که تا کنون حضور پر شور داشتند امسال نیز با توجه به شرایط کشورمان  در راهپیمایی 22 بهمن حضور چشمگیر داشته باشند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.