پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساری| 100 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در مازندران پرداخت شد

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران،محمد اسلامی در نشست مدیران روابط عمومی ادارات و دستگاه‌های اجرایی مازندران با بیان اینکه جریان اشتغال، قوی در استان در حال حرکت است، اظهار داشت: روابط عمومی‌ها باید نقاط قوت و ضعف اجرای این حرکت مهم را در دستگاه متبوع پایش کنند تا ضمن ارتقا راندمان سیستم، بر جامعه تاثیر بگذارند.

وی بر برگزاری جشنواره روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها، بهره‌گیری از سیستم‌های نوین اطلاع رسانی، استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و فناور برای برگزاری دوره های آموزشی، ایجاد کانال مشترک اطلاع رسانی استان و تشکیل هسته مشاوره تاکید کرد و گفت: ارتباط با رسانه‌ها بسیار با اهمیت است و روابط عمومی باید حرکت خود را برای دست یابی به برنامه و اهداف آن ریل‌گذاری کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران نیز با بیان اینکه روابط عمومی‌ها واقعیت‌های دستگاه مربوطه خود را منعکس کنند، گفت: روابط عمومی‌ها آنطور که شایسته است، دیده نمی‌شوند و بخشی از این موضوع به نگاه مدیران و بخشی به مباحث محتوایی و معنوی بازمی‌گردد.

مجید حسین زادگان با تاکید براینکه روابط عمومی اگر می‌خواهد موثر باشد باید واقعیات جامعه را به مدیر گزارش کند، افزود: روابط عمومی باید اخبار را به صورت یک تحلیل تاثیرگذار ارائه کند.

رئیس شورای اطلاع رسانی مازندران با اشاره به اینکه امروز با تکثر اطلاعات و اخبار در بخش‌های مختلف روبرو هستیم، گفت: روابط عمومی برای پردازش مطلوب اخبار و اطلاعات باید افکار سنجی کند.

وی با اشاره به اینکه امروز دولت و مجموعه حاکمیت در فضای مجازی با نقدهای فراوان روبرواست و مخاطبان در این فضاها، امکان تجزیه و تحلیل را ندارند، افزود: برای مقابله صحیح با این جریانات باید داده‌های درست را ارائه و تحلیل کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران گفت: هر میزان روابط عمومی درست اخبار را به مردم منعکس کند و مزایا و معایب را به مردم بگوید، شاهد افزایش رضایتمندی مردم و اعتماد آنان خواهیم بود.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.