پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساری گردی رایگان 6 هزار مسافر نوروزی مازندران

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، رضا مردانی روز سه شنبه درگفت و گو با خبرنگاران افزود : بیشترین تعداد گردشگر به تعداد یک هزار مسافر روزگذشته در ساری بود

وی ادامه داد : در بسته ساری گردی امسال بازدید از دریاچه الندان ،چشمه باداب سورت ،دشت فریم و اماکن تاریخی این شهر قرار دارد.

سرپرست حوزه گردشگری شهرداری ساری گفت : تورهای ساری گردی با استقرار 6 اتوبوس هر روزه نوبت صبح و عصر برگزار می شود.

وی برگزاری تور ویژه گردشگری همراه با موسیقی زنده محلی و بازدید از نمایشگاه های صنایع دستی در پارک ملل را به عنوان بخشی از فعالیت های ساری گردی امسال نام برد و افزود: همچنین تور آفرود سواری در منطقه دودانگه و چهاردانگه برای گردشگران و مسافران نوروزی برگزار شد.

مردانی گفت: راهنمایان این تورها ملبس به لباس سنتی هستند و ارائه غذاهای بومی و محلی هم از جمله ویژگی های تورهای ساری امسال است.

سرپرست تور ساری گردی افزود : پرواز با پاراگلایدر از دیگر برنامه های تفریحی و گردشگری در تور ساری گردی است که از استقبال زیادی برخوردار است.

خانه کلبادی، بقعه امام زاده عباس، بقعه پهنه کلا، چشمه باداب سورت، حمام وزیری ، مسجد جامع تاریخی فرح آباد، ساحل خزرآباد، مسجد مصطفی خان، نوباغشاه ساری، برج رسکت و سد سلیمان تنگه از اماکن دیدنی و تاریخی ساری است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.