پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساری میزبان مسابقات بدمینتون انتخابی تیم ملی شد

0

مهدی امیرفخریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری اظهار داشت: مسابقات بدمینتون رنکینگ انتخابی تیم ملی بزرگسالان به میزبانی شهرستان ساری در بخش آقایان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات روزهای اول تا پنجم شهریور در آکادمی حجاب شهرستان ساری با حضور ورزشکاران سراسر کشور برگزار می‌شود، افزود: این مسابقات بمناسبت یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان ساری شهیدان رادمهر و اسدی با حضور 200 ورزشکار به مدت پنج روز برگزار می‌شود.

رئیس هیئت بدمینتون مازندران از فعالیت بیش از سه هزار ورزشکار سازمان یافته زن و مرد در این رشته ورزشی خبر داد و افزود: در حال حاضر 23 شهر برای شکوفایی و توسعه بدمینتون مازندران فعالیت دارند.

امیرفخریان با بیان اینکه مازندران جزو پنج هیئت برتر فدراسیون محسوب می‌شود گفت: هیئت بدمینتون مازندران با 22 پله صعود از جایگاه 27 به رتبه پنجم کشور ارتقا یافت.

وی با اشاره به فعالیت گسترده ورزشکاران بدمینتون باز مازندرانی در سطح کشور، افزود: هم اکنون کیما راغب از مازندران در اردوی تیم ملی حضور دارد.

رئیس هیئت بدمینتون مازندران با بیان اینکه تنها استان کشور بودیم که خانه بدمینتون نداشتیم، گفت: با تلاش مدیرکل ورزش و جوانان و پیگیری رئیس فدراسیون سالن ورزشی حجاب ساری به عنوان خانه بدمینتون در اختیار ورزشکاران این رشته ورزشی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه برای توسعه و شکوفایی بدمینتون در سطح کشور بزرگ‌ترین فستیوال بدمینتون برگزار خواهیم کرد، گفت: جهت همگانی کردن این ورزش برنامه‌های خوبی داریم تا ورزش بدمینتون در بین خانواده گسترش یابد.

امیرفخریان با بیان اینکه برای توسعه و پیشرفت بدمینتون مازندران تمامی شهرهای بزرگ و کوچک استان نقش موثر و چشمگیری دارند، افزود: اردوی تیم ملی جوانان بدمینتون جوانان جهت حضور در تورنمنت لبنان در  روزهای دوم تا دهم شهریور به میزبانی سوادکوه شمالی برگزار می‌شود.

وی  از برگزاری کلاس‌های مختلف ارتقاء مربیگری و داوری با حضور مدرسین فدراسیون در استان اشاره کرد و گفت: کلاس داوری درجه دو به یک با حضور مدرس فدراسیون به زودی در استان برگزار می شود.

 / ز

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.