پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساری| ملت ایران از مواضع ضداستکباری خود دست نمی‌کشد

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حجت‌الاسلام محمد قاسمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه ساری با دعوت مومنان به تقوای الهی، اظهار داشت: انسان مومن و متقی باید در همه احوالات زندگی به یاد خدا باشد و دوستدار واقعی اسلام و اسلامیت باشد.

وی افزود: در دهه کرامت قرار داریم و استان مازندران با داشتن موقوفات آستان قدس رضوی خاستگاه دوستداران رضوی و امام رئوف است.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه امام هشتم شیعیان امامی رئوف و دوستدار مظلومان و ستمدیدگان بودند، تصریح کرد: ملت ایران به وجود امام رضا (ع) در مشهد، حضرت معصومه (س) در قم و حضرت احمد بن موسی (ع) در شاهچراغ می بالند و ایران را مشحون مهربانی و عطوف می‌کنند.

قاسمی با بیان اینکه سیره ائمه معصومین خصوصا امام هشتم شیعیان باید در جامعه ترویج شود، افزود: در دهه کرامت جشن‌ها و برنامه‌های فرهنگی و هنری متعددی در ایران و خارج کشور برگزار شده که مازندران میزبان خادمان رضوی و جشنواره‌های فرهنگی و هنری متعددی در این زمینه است.

وی با اشاره به آغاز موسم حج ابراهیمی، گفت: آل سعود به سقوط و انحطاط نزدیک شده است و دست نشانده آمریکای جنایتکار است و امیدواریم اتفاقی نظیر حادثه منا در حج امسال برای مومنان جهان اتفاق نیافتد.

امام جمعه موقت ساری با تاکید بر بهره‌گیری بهینه حاجیان از سفر معنوی حج تمتع، گفت: حجاج از بازارگردی و خرید متعدد کالاها در مکه و مدینه خودداری و برای سوغات دادن به دوستان و آشنایان از کالای ایرانی استفاده کنند.

وی با اشاره به گرانی کالاها در بازار بر ضرورت نظارت بیشتر متولیان بازار به واحدهای صنفی تاکید کرد و افزود: دولت باید فکری اساسی برای رفع مشکل معیشت و گرانی در بازار کشور بکند.

قاسمی با بیان اینکه رهبری در دیدار اخیر خود با هیئت دولت موارد مهمی را به دولتمردان گوشزد کردند، تصریح کرد: ملت از دولت مستقر انتظار دارند تا در اسرع وقت مشکل بیکاری، گرانی و معیشت جامعه را رفع کنند.

امام جمعه موقت ساری با تاکید بر برخورد جدی دستگاه قضایی با دلالان ارز و سکه در کشور، گفت: ملت ایران با اتحاد مسئولان می‌توانند بر مشکلات فائق بیایند و هیچگاه دست از خوی ضد استکباری خود برنخواهند داشت.

قاسمی با ابزار تاسف از آتش سوزی مسجد جامع ساری، خواستار بازسازی سریع متولیان امر به این بنای تاریخی مازندران شد و گفت: باید در حفظ ابنیه و بناهای تاریخ مناطق استان دقت نظر کامل داشته باشیم.

 / ع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.