پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساری| ساماندهی متولیان رسانه‌ای مازندران موفق نبوده است

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حسن افشار شامگاه پنجشنبه در حاشیه بازدید هیئت رسانه‌ای مازندران اعزامی به مناطق فرهنگی و زیارتی استان تهران اظهار داشت: هنوز نتوانستیم در حوزه ساماندهی متولیان رسانه‌ای نقش آفرینی کنیم و رسانه‌ها باید نقش اصلی خود را برای دستیابی به رسانه تراز انقلاب ایفا کنند.

وی افزود: رسانه‌ها باید به رسالت واقعی خود جامه عمل بپوشانند که لازمه آن ایجاد امنیت فکری، شغلی و حرفه‌ای رسانه‌های مازندران است.

رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران با اشاره به اینکه این سازمان به دنبال ایجاد خط مشی واحد برای تقویت رسانه در تراز انقلاب در مازندران است تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در حوزه گفتمان‌سازی رفع مشکلات اصحاب رسانه استان موفق شویم.

افشار با بیان اینکه بسیج رسانه مازندران به دنبال ایجاد صندوق قرض‌الحسنه اصحاب رسانه استان تحت عنوان ” اتحاد است، افزود: هنوز بسیاری از رسانه‌های مازندران دارای مشکلات معیشتی و شغلی فراوان است.

وی با اعلام اینکه اسلام متاثر از گوهر ناب است و جبهه رسانه‌ای باید رسانه ناب و اثرگذار در جهت حفظ دستاوردهای انقلاب صورت دهد گفت: بانک صحیح و درستی برای شناسایی نخبگان، پیشکسوتان، متوفیان، شهدا را از سوی اقشار بسییجی صورت خواهیم داد.

رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران با بیان اینکه سازماندهی و به‌کارگیری فعالیت رسانه‌ای استان از سوی اقشار سپاه صورت می‌گیرد، تصریح کرد: بسیج رسانه مازندران در برهه کنونی به دنبال جذب حداکثری نیروهای اثرگذار برای انقلاب اسلامی بوده است.

افشار با اشاره به اینکه مقوله آموزش فعالان رسانه‌ای استان در مازندران تقویت می‌شود، گفت: رسانه‌های مازندران سرمایه‌های اصلی و پشتوانه قوی و موثری برای بسیج رسانه استان هستند و باید به عنوان بال کمک کار بسیج رسانه مازندران باشند.

وی از راه‌اندازی 22 کانون بسیج رسانه در 22 شهرستان استان، تصریح کرد: دفاتر بسیج رسانه در شهرستان‌های مازندران برای تقویت کارکرد رسانه‌های انقلابی در استان تاسیس شده است.

افشار با بیان اینکه ماموریت نخست بسیج رسانه مازندران در حوزه جذب نیروهای رسانه‌ای موثر بوده است، افزود: تمام تلاش بسیج رسانه استان ایجاد وحدت و همدلی بین فعالان رسانه‌ای در مازندران بوده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران با اشاره به اینکه تلاش سازمان بسیج رسانه استان ارتقا منزلت رسانه‌ها و پیشکسوتان رسانه‌ای است تصریح کرد: فعالیت بسیج رسانه مازندران در حوزه ساماندهی و حمایت از اصحاب رسانه استان متوقف نمی‌شود.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.