پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساری| داوری آثار جشنواره مطبوعات مازندران به صورت متمرکز ملی بررسی می‌شود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری،به نقل از روابط عمومی خانه مطبوعات مازندران، علی یوسفی با اشاره به دغدغه اصحاب رسانه مازندران درباره داوری هفتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری اظهار داشت: داوران جشنواره توسط معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد و از سوی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها تعیین می‌شود که قطعا از اساتید این رشته و صاحب تجربه هستند.

وی افزود: برخی از همکاران رسانه‌ای استان در روزهای گذشته نامه ای را خطاب به مدیرکل ارشاد استان مازندران ارسال کردند که در آن از داوری جشنواره ابراز نگرانی کردند که از این فرصت استفاده کرده و به همه فعالان رسانه‌ای مازندران اطمینان می‌دهیم که داوری آثار به صورت متمرکز در تهران انجام می‌شود.

دبیر هفتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری مازندران خاطرنشان کرد: آثار ارسالی پس از تأیید شرایط حضور در جشنواره بدون ذکر نام صاحب اثر در اختیار داوران قرار می گیرد و داوران باتجربه فقط آثار را از نظر حرفه ای داوری می کنند.

یوسفی از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان خواست تا بدون نگرانی در خصوص داوری جشنواره آثار فاخر خود را هر چه زودتر از طریق سامانه ارسال کنند.مهلت ارسال آثار تا 18 خرداد است و این زمان به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

دبیر هفتمین جشنواره مطبوعات مازندران با بیان اینکه هر شرکت کننده در دو بخش و در هر بخش می‌تواند سه اثر ارسال کند، تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در ارسال آثار شرایط جشنواره را از طریق شیوه‌نامه دنبال کرده و بر اساس محورهای تعیین شده به ارسال آثار خود بپردازند.

وی بیان داشت: مازندران تنها استانی است که نفرات اول جشنواره را به سفر خارج از کشور جهت بازدید رسانه‌ای اعزام می‌کند که نشان از کیفیت و اهمیت جشنواره مذکور دارد.

یوسفی یادآور شد: تمامی رسانه‌های استانی دارای مجوز و سایر رسانه‌های دارای سرپرستی استان می‌توانند در جشنواره امسال شرکت کنند و هیچگونه محدودیتی از این حیث وجود ندارد.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.