پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساری| برنامه توسعه متوازن شهرهای غربی استان مازندران تدوین شود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عباس آباد، حق الله کثیری امروز در جلسه شورای اداری مشترک شهرستان‌های غرب استان با بیان اینکه دشمنان از اجرای گزینه‌های روی میزشان ناامید شده‌اند اظهار داشت: دشمنان قصد دارند با فشار اقتصادی مردم را تسلیم کنند اما مقام معظم رهبری با درایت و انتخاب شعار سال مسئولان را مکلف کردند برای برون رفت از مشکلات به کالای داخلی تکیه کنند.

وی همگانی کردن شعار سال را مهم‌ترین کار اجرایی مدیران دانست و افزود: امروز جامعه‌ای به توسعه پایدار می‌رسد که همه مردم درگیر آن باشند و دوران دستوری کار کردن گذشته است.

فرماندار عباس آباد وجود ظرفیت‌های متعدد در غرب مازندران را یک مزیت اشتغال‌زایی و اقتصادی دانست و تصریح کرد:  سهیمه این شهرستان در ایجاد اشتغال به میزان 824 نفر بود که توانستیم با برنامه‌ریزی و بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌ها، 12 درصد بیش از سهمیه ایجاد اشتغال کنیم.

کثیری افزود : سرنوشت غرب استان مازندران مشترک است و باید نگاه کلان به این منطقه شود.

اجرای 10 هزار پروژه در رامسر

محمد آزاد فرماندار رامسر نیز در این نشست با بیان اینکه بیش از 10 هزار پروژه پس از انقلاب در شهرستان رامسر اجرایی شد گفت: بزرگ‌ترین ظلم به نظام این است که نتوانستیم دستاوردهای نظام در سال‌های اخیر را جمع‌بندی و به نسل جدید معرفی کنیم.

وی از نبود کمربندی در این شهرستان خبر داد و گفت: سالانه بیش از 5 میلیون مسافر در رامسر حضور پیدا می‌کنند که باید نگاه ملی به حوزه راه‌های این شهرستان داشته باشیم.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.