پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساری| اطلاع‌رسانی هوشمندانه در روابط عمومی‌های مازندران تقویت شود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نکا، احمد مظفری امروز در نشست هم‌اندیشی روابط عمومی ادارات شهرستان در نمازخانه کمیته امداد امام خمینی (ره) نکا اظهار داشت: در همه بخش‌ها و حوزه‌ها اقدامات بزرگی مانند سرمایه‌گذاری هزار میلیاد تومانی در ندرامیرآباد، آبگیری سد گلورد، راه روستایی،گاز رسانی روستاها، فناوری ارتباطات و اطلاعات صورت گرفت.

وی افزود: در بیان دستاوردهای انقلاب و دولت آنچه باید اقدام نشده که در بیان آن و توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان باید تلاش کنیم که برای رسیدن به هرگونه توسعه در جامعه باید سازمان آموزش و پرورش و روابط عمومی‌ها افزایش مشارکت داشته باشند.

مظفری بیان کرد: اگر روابط عمومی‌ها دقیق عمل کنند دستگاه موفق عمل می‌کند که باید اطلاع‌رسانی و اطلاع‌یابی تلاش کنیم. یکی از رویکردهای جدی در استان، تقویت 111 جهت پاسخگویی مستقیم مدیران با مردم است.

سخنگوی شورای اطلاع رسانی مازندران افزود: نقش آفرینی، اطلاع رسانی هوشمندانه و هنرمندانه، اطلاع یابی با تلاش آگاهانه و هوشمند، افزایش سواد رسانه ای، تسلط بر مهارت‌های ارتباطی، برقراری ارتباط دوسویه، شناسایی دقیق فرصت‌ها و تهدیدها، درک روشن و دقیق ماموریت اهداف و رسالت سازمان، اولویت بندی فعالیت‌ها، فعالیت مبتنی بر تحقیقات و پروهش، نقش مشاوره ای، شناخت شبکه‌های اجتماعی، ترسیم چشم انداز ایجاد کانال  برای منتقدان برخی از وظایف روابط عمومی‌ها است.

تقویت تعاملات رسانه و روابط عمومی

فرماندار نکا نیز در نشست هم اندیشی روابط عمومی ادارات و سازمان‌های این شهرستان گفت: روابط عمومیها رابط مردم و مسئولان هستند اهمیت زیادی برخوردار است که رسالت سنگینی دارند.

جعفر احمدی افزود: تهیه و ارسال اخبار درست و انعکاس عملکرد دولت حائز اهمیت است که این امر با همکاری روابط عمومی و اصحاب رسانه محقق می‌شود.

وی بیان کرد: رسیدن به امور مستضعفان و محرومان جامعه تحت عنوان ارباب رجوع از رسالت اصلی مدیران دستگاههای اجرایی است که باید وظیفه خود را به درستی انجام دهیم.

احمدی بیان کرد:15 میلیارد عمران در بخش کشاورزی صورت گرفت که در اراضی شیب دار برای کاشت درختان سیاه ریشه و آبیاری اراضی شیب دار 3.5 میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

فرماندار نکا گفت: طرح‌های توجیهی جهت اشتغال کشاورزی در روستا استفاده کنیم. در بحث کشاورزی در تامین آب اراضی شیب دار بهسازی جاده بین مزارع و تامین آب شرب و کشاورزی اقدامات مناسبی شورت گرفت.

احمدی افزود: دربحث گاز رسانی تا پایان سال همه روستاها از گاز بهره‌مند شوند که برای هر روستا، 1.5 میلیارد تومان هزینه می‌شود و در زمینه برق‌رسانی جز شهرهای برتر استان هستیم و در زمینه فرهنگی هنری و ورزشی توفیقات خوبی حاصل کردیم.

احمدی گفت: در بحث آب شرب در بالادست در ستاد بحران مطرح شد که این امر در اولویت قرار گیرد تا روستاهای بالادست از آب آشامیدنی سالم بهره مند شوند.

وی افزود: در یک سال اخیر 30 کیلومتر راه‌های روستایی آسفالت شد و در بحث گردشگری تلاش می‌کنیم روستای استخرپشت به عنوات پایلوت روستاها استفاده شود که باید همه با هم در جهت رسیدن به اهداف نظام تلاش کنیم.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.