پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساری|خیران مازنی 250 میلیارد تومان به آموزش و پرورش کمک کردند

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از میاندورود، عسگری نیکزاد امروز در جشنواره تجلیل از معلمان نمونه استانی در اردوگاه شهدای دانش آموزی بادله اظهار داشت: شهید مطهری الگوی معلمان هستند که باید آثار ماندگار ایشان را مطالعه کنیم و در اجرای وظایف به کار گیریم.

وی افزود: برگزاری آئین نکوداشت معلم فرصتی است  تا از مقام شامخ  این بزرگواران به درستی تجلیل شود زیرا معلم از جان و وجودش انرژی می‌گذارد و راه هدایت و کمال را به نسل آینده نشان می‌دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: معلمان در مسیر ارائه خدمت پیامبرگونه ساعی و سختکوش هستند که بی تردید زیباترین مناسبت در تقویم روز معلم است زیرا روز عارفان و عاشقان است که منزلت و جایگاه معلم در اولویت است تا در جامعه به درستی شناخته شود.

نیکزاد تصریح کرد: بزرگی انسان‌ها به بزرگی اهدافشان است که عالی ترین هدف معلمان هدایت و تعالی فرزندان جامعه به سوی کمال و حیات طیبه است. 

این مسئول فرهنگی ادامه داد: با گذشت زمان و گسترده تر شدن جامعه   نیازمندی افراد به معلم و راهنمایی افزایش یافت زیرا معلمان می‌توانند جامعه را  از بروز انحطاط و بزه نجات داده و به سوی تعالی هدایت کنند.

نیکزاد افزود: آموزش و پرورش یک کار مشارکتی و گروهی است که کسب رتبه چهارم  درکنکور  سراسری، رتبه  سوم در امتحانات نهایی،  رتبه سوم هدایت تحصیلی، رتبه دوم المپیاد، رتبه نخست سوادآموزی و رتبه خوب در آزمایشگاه نانو و بسیاری دیگر از فعالیت‌ها مقام خوبی را در کشور کسب کرد که جای قدردانی از همه فرهنگیان دارد.

وی با تقدیر از کمک خیرین در طول سال‌های گذشته، گفت: خیران علاوه بر مدرسه‌سازی باید مدرسه‌پروری کنند که از سال 77 تاکنون خیران  250 میلیارد تومان را به آموزش و پرورش استان کمک کردند و از جشنواره هجدم تا جشنواره نوزدهم، 23 میلیارد تومان را تعهد کرند که از این میزان 14 میلیارد تومان محقق شد که جای قدردانی دارد.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.