پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساری|جایگاه مرحوم علیزاده در کسوت حقوقدانی و حفاظت از قانون اساسی ماندگار است

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، در پی درگذشت شادروان حاج محمدرضا علیزاده، عضو حقوقدان و قائم مقام دبیر شورای نگهبان پیام تسلیتی از سوی آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان و محمد اسلامی استاندار مازندران منتشر شد.

در این پیام آمده است:  درگذشت شادروان حاج محمدرضا علیزاده، عضو حقوقدان و قائم مقام دبیر شورای نگهبان در اولین روز از ماه مبارک رمضان موجب تاثر و تالم شد.

تلاش شایسته و مستمر مرحوم علیزاده به عنوان با سابقه‌ترین عضو حقوقدان شورای نگهبان در کسوت حقوقدانی و حفاظت از قانون اساسی ماندگار و جاودانه است.

حضور و خدمات موثر در مسئولیت‌هایی همچون معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، معاون بازرسی کل کشور، دادستان انقلاب اسلامی قائم‌شهر، مدیرکل ارزشیابی قضات و قائم‌مقام دبیر شورای نگهبان از سوابق کاری آن عزیز سفر کرده محسوب می‌شود.

اینجانبان درگذشت آن حقوقدان متعهد را به خانواده محترم ایشان و سایر وابستگان تسلیت عرض نموده و از خداوند رمضان برای آن فقید سعید ، رحمت و غفران واسعه و برای کلیه بازماندگان ، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمائیم. 

قابل ذکر است پیکر مرحوم علیزاده پس از تشییع در شهر زیر آب، بعد از نماز جمعه این شهر در امامزاده عبدالحق این شهر آرام می‌گیرد.

 / ع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.