پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساری|تاسی از ولایت فقیه رمز ماندگاری شیعه در اعصار گوناگون بوده است

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، آیت الله نورالله طبرسی عصر امروز در دیدار صمیمانه اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مازندران اظهار داشت: مبانی دینی، فرهنگی، انقلابی و دینی باید در نهاد اسلامی فرهنگ و ارشاد تقویت شود.

وی افزود: نیروهای ارزشی، انقلابی و موفق در نهاد اداره کل فرهنگ و اشاد اسلامی حضوری موثر داشته و دارند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه فعالیت در امورات فرهنگی و هنری نباید سبب یاس و نامیدی افسران فرهنگی جنگ نرم شود، تصریح کرد:  امام راحل از طریق رسانه سنتی و اثرگذاری به نام منبر توانست انقلاب اسلامی ایران را در کشورهای منطقه و جهان خودنمایی کند.

طبرسی با بیان اینکه مسئولیت بر دوش کشیدن انقلاب بزرگ اسلامی ایران بر عهده متولیان فرهنگی و هنری کشور است، افزود: پیامبران اسلام با سلاح تبلیغ در صدد زدودن کفر از نظام دینی بودند.

وی با اعلام اینکه انقلاب اسلامی و دینی از طریق سلاح دین و مردمی به پیروزی رسیده و به صاحب اصلی خود امام زمان سپرده خواهد شد، تصریح کرد: رمز ماندگاری شیعه در جهان اسلام به دلیل ایجاد اسلام دینی از طریق ابزار دین و سلاح مردمی بوده است.

امام جمعه ساری با بیان اینکه تبعیت محض از ولایت فقیه رمز ماندگاری شیعه در همه اعصار تاکنون بوده است، افزود: سه نهاد مقدس مسجد، حسینیه و حوزه می‌توانند سبب تقویت جایگاه محوری اسلام در نهادهای مقدس فرهنگی شوند.

طبرسی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران و تقدیم شهدای نظام اسلامی از طریق مساجد تلالو یافته است، گفت: باید فعالیت‌های فرهنگی جوانان و مسجدی دیروز، اکنون برای جوانان جامعه دینی در مساجد تبیین شود.

وی با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد باید نسبت به فعال کردن مساجد و حضور جوانان در این مکان‌های فرهنگی همت کند، تصریح کرد: برپایی دیدارهای چهره به چهره مسئولان با مردم و جوانان باید در نهاد مقدس مساجد تقویت شود.

 /ش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.