پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساری|آمریکا هیچگاه به تعهدات خود برابر ایران پایبند نبوده است

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های امروز نماز جمعه مرکز استان در مصلای جمعه ساری با دعوت مومنان به تقوای الهی، اظهار داشت: انسان مومن و متقی باید در زندگانی خود به دنبال تقویت امامت و عدالت باشد تا رستگاری در جامعه ایجاد شود.

وی افزود: انسان مومن و دوستدار نیکویی و محبت همواره نزد خدای خود ارزشمند بوده و در زندگانی خود موفق و مفید خواهد بود.

امام جمعه مرکز استان با اشاره به در پیش بودن ماه ضیافت الهی، تصریح کرد: مردم باید از فضیلت این ماه صیام بهره‌مند شوند و با پیرایش نفس خود بتوانند رستگاری را در زندگانی خود تقویت کنند.

طبرسی با تاکید بر ترویج فضائل ماه مبارک رمضان در همه ماههای سال از سوی مومنان، گفت: حرمت روزه‌دار و ماه رمضان باید به خوبی حفظ شده و روزه‌خواری نباید در ملاءعام ترویج شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به دسیسه تمام‌نشدنی استکبار جهانی و آمریکای خونخوار علیه کشورهای اسلامی، گفت: ترامپ نابخرد و بی‌عقل فکر کرده می‌تواند افکار جوان ایرانی را از ولایت‌پذیری و امامت‌خواهی دور کند.

وی از ولایت فقیه به‌عنوان نعمت واقعی عطا شده به ملت اسلامی ایران یاد کرد و افزود: آمریکا توطئه‌گر همواره اهل نیرنگ بوده و هیچگاه در مقابل تعهدات خود مقابل ایران پایبند نبوده و نیست.

طبرسی با اشاره به اینکه ملت ایران دوستدار نظام اسلامی بوده و تحریم‌ها و لغو برجام خللی در اراده آنان از اهدافشان به آرمان‌های نظام کم نخواهد کرد، تصریح کرد: ترامپ پست ترین و سخیف ترین رئیس جمهور پس از انقلاب در آمریکا بوده که هیچ فکر و  اراده قوی برای ایجاد صلح و عدالت در کشورهای اسلامی ندارد.

به گزارش تسنیم، پس از خطبه‌های نماز سراسر استان، نمازگزاران مازنی در پاسخ به اقدام احمقانه ترامپ در عهدشکنی  و خروج از برجام در میادین و خیابان‌های شهرهای استان راهپیمایی و پس از قرائت بیانیه ای، پرچم آمریکا و اسرائیل توسط راهپیمایان به آتش کشیده شد.

 / ز

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.