پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سارق مسلح طلا فروشی در بابل ناکام ماند + تصاویر

فرمانده انتظامی استان مازندران، از شناسایی و دستگیری سارق مسلح طلا فروشی در شهرستان بابل با حضور به موقع پلیس و هوشیاری مردم خبر داد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، سردار “مسعود جعفری نسب” در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر افزود: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ شهرستان بابل،مبنی بر وقوع سرقت مسلحانه از یک واحد صنفی زرگری در بازار شهر، ماموران گشت انتظامی، سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

 

فرمانده انتظامی مازندران،افزود: ماموران با حضور در محل حادثه فردی به نام”مهدی ” ۴۵ ساله اهل تهران ساکن شهر بابل، با یک قبضه سلاح کمری قصد سرقت از یک واحد صنفی زرگری را داشت که با مقاومت صاحب مغازه، هوشیاری مردم و حضور به موقع ماموران پلیس ناکام ماند.

 

سردار جعفری نسب با اشاره به اینکه در این حادثه صاحب مغازه توسط سارق مصدوم شد ، افزود: با حضور اورژانس، مصدوم به بیمارستان انتقال یافت و سارق مسلح دستگیر و از وی یک قبضه سلاح کمری کشف شد.

 

سردار جعفری نسب، اظهار داشت: متهم پس از دستگیری با هماهنگی قضائی برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی مازندران ضمن قدردانی از همکاری و تعامل خوب مردم با پلیس در برقراری نظم و امنیت عمومی، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه حوادث امنیتی، انتظامی و ترافیکی، موضوع را سریعاً با شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی اعلام کنند.

 

saregh-1 saregh-2 saregh-3

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.