پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

زیست بوم برخی روستاها با ساخت و سازها نابود شده است

0

به گزارش خبرنگار مهر، محمد آزاد عصر یکشنبه در جلسه با دهیاران با بیان اینکه  جغرافیای رامسر به گونه ای است که بخش اعظم آن در حوزه روستایی واقع شده گفت: به جهت شرایط خاص در حوزه گردشگری و کشاورزی خدمات با توجه به سوابقی که بر این شهرستان واقع شده از جایگاه خاص و ویژه ای در استان و سطح بین المللی برخوردار است.

وی افزود: از رامسر بعنوان عروس شهرها، بهشت زمینی خدا و شهر رویاها یاد می شود و به جهت پتانسیلها و مزیتهایی که دارد مورد توجه همگان قرار دارد.

وی با بیان اینکه سالیانه میلیونها گردشگر داخلی و خارجی به این شهر و روستاهای اطراف سفر می کنند تصریح کرد: باید برای حفظ و زیبایی این شهر کوشا باشیم و غفلت سبب خسارات جبران ناپذیری می شود که در برخی حوزه ها این اتفاق روی داده است.

فرماندار رامسر گفت: روستاها با تلاش جمعی دهیاران ناظرین فنی و مسئولان مالی تحقق پیدا کند و با یک تصمیم درست جلوی اتفاقات جبران ناپذیر گرفته شود.

محمد آزاد با اشاره به اینکه ما مسئولیت شرعی قانونی و وجدانی داریم و ادامه روند مدیریت نامطلوب سبب ضعف در کار اجرایی می شود خاطر نشان کرد: مدیریت صحیح و احساس مسئولیت در انجام کارها سبب توسعه در روستاها می شود و از فرصت ها برای ارتقا و توسعه جامعه استفاده شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان رامسر با بیان اینکه در معرض خطرات و امتحانات مختلف هستیم گفت: اگر کار بر اساس قانون انجام شود موفقیت ما و جامعه در تمامی حوزه ها رقم خواهد خورد و به عنوان عضو چهارم و غمخوار در روستاها هستم و نگاه ما فرصت خدمتگزاری به مردم است.

فرماندار رامسر تصریح کرد: با توجه به مشکلات مالی و جنگ اقتصادی و سیاسی که وجود دارد روند خوبی در شهرستان رامسر پیش روی داریم و اقدامات خوبی در بیشتر زمینه ها در حال انجام است.

محمد آزاد گفت: جاده جنت رودبار به اشکور ابلاغ اعتبار شد و در حال انجام است و در حوزه روستایی کارهای بزرگی عملیاتی شده است.

وی با اشاره به اینکه رامسر دارای بیشترین بارندگی و کمترین خسارت در سیل اخیر بود افزود:  لایروبی بموقع رودخانه ها سبب پیشگیری از خسارات جبران ناپذیر شد.

وی با تاکید بر اینکه بسترهای لازم برای پذیرایی از مهمانان نوروزی فراهم و برنامه طرح استقبال از بهار اجرایی شود تصریح کرد: ما کارگزاران این نظام هستیم و در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید دین خود را نسبت به نظام ادا کنیم.

محمد آزاد افزود: اقدامات ماندگار با تلاش جمعی در روستاها انجام شود و با ایده ها و کارهای نو توسعه و پیشرفت روستاها را رقم بزنیم ولی متاسفانه برخی روستاها با ساخت و سازهای غیر مجاز نابود شده و باید با آن برخورد قانونی شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.