پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

زیبایی وصف ناپذیر طبیعت چهاردانگه در قاب دوربین – بخش دوم

آقای رامین آهنگری از روستای سنام تعدادی عکس از این طبیعت زیبا را ثبت و ضبط کرده تا همه را در لذت بردن از این طبیعت خدادادی شریک کرده باشد. بخش اول آن تقدیم شما شده بود و اکنون شاهد بخش دوم این تصاویر خواهیم بود.

0

 

چهاردانگه و همه ی طبیعتش زیبایی وصف ناپذری دارد که هر فصلش با چهره ای دلفریب انسان را به تماشا دعوت می کند. در این بین کسانی هستند که با ثبت لحظاتی ناب از این طبیعت چشم نواز دیگران را هم به دیدن آن دعوت می کنند.

 

آقای رامین آهنگری از روستای سنام تعدادی عکس از این طبیعت زیبا را ثبت و ضبط کرده تا همه را در لذت بردن از این طبیعت خدادادی شریک کرده باشد. بخش اول آن تقدیم شما شده بود ( لینک مطلب ) و اکنون شاهد بخش دوم این تصاویر خواهیم بود.

 

آقای آهنگری این تصاویر را به پدر و مادرش با این متن کوتاه تقدیم کرده است:

 

« خدای را بسی شاکرم که از روی کرم پدر و مادری فداکار نصیبم ساخته تا در سایه درخت پر بار وجودشان بیاسایم و از ریشه آنها شاخ و برگ گیرم و از سایه وجودشان در راه کسب علم ودانش تلاش نمایم. والدینی که بودنشان تاج افتخاری است بر سرم و نامشان دلیلی است بر بودنم چرا که این دو وجود پس از پروردگار مایه هستی ام بوده اند دستم را گرفتند و راه رفتن را در این وادی زندگی پر از فراز و نشیب آموختند.

آموزگارانی که برایم زندگی؛ بودن و انسان بودن را معنا کردند
حال این برگ سبزی است تحفه درویش تقدیم آنان….
پدر و مادر من همه زندگیم »

 

برای مشاهده در اندازه بزرگتر روی هر کدام از تصاویر کلیک کنید.

 

عکاس: رامین آهنگری

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.