پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

زنگ انقلاب در مدارس چهاردانگه نواخته شد+تصاویر

همزمان با سراسر کشور، زنگ انقلاب در کلیه مدارس منطقه چهاردانگه و به صورت متمرکز با حضور حجت الاسلام تیموری، امام جمعه چهاردانگه، امینی،بخشدار منطقه چهاردانگه،مسئولین آموزش و پرورش منطقه و دیگر مسئولین بخش و شهر کیاسر در دبیر ستان زینبیه شهر کیاسر توسط امام جمعه چهاردانگه نواخته شد.

0

 

به گزارش  پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، گلبانگ انقلاب اسلامی، ساعت ۹:۳۳ دقیقه امروز ۱۲ بهمن ۱۳۹۴  همزمان با سراسر کشور، در کلیه مدارس منطقه چهاردانگه و به صورت متمرکز با حضور حجت الاسلام تیموری، امام جمعه چهاردانگه، اسماعیل امینی،بخشدار  چهاردانگه،مسئولین آموزش و پرورش منطقه و دیگر مسئولین بخش و شهر کیاسر در دبیر ستان زینبیه شهر کیاسر توسط امام جمعه چهاردانگه نواخته شد.

 

۲۰۱۶۰۲۰۱_۰۹۳۵۱۷_۲

این مراسم شامل برنامه هایی از قبیل اجرای سرود های انقلابی، قرائت مقاله و دکلمه توسط دانش آموزان نیز بوده است .

 

حجت الاسلام تیموری، امام جمعه چهاردانگه، در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین آموزش و پرورش و دانش آموزان برای تدارک این برنامه انقلابی ،از مسئولین حاضر در این مراسم به دلیل توجه به این امر مهم تقدیر و تشکر نمود.

 

وی همچنین به کاستی ها و مشکلات کشور ایران در دوران ستم شاهی، قبل از پیروزی انقلاب اشاره و به بیان دستاورد های انقلاب در دهه های بعد از پیروزی انقلاب پرداخت و حفظ این دست آورد ها را به عنوان وظیفه ای مهم برای همه دانست که باید با آگاهی و بیداری و استقامت برای بقای این نظام تلاش نمایم.

 

همچنین در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از صنایع دستی وغذا که کار دانش آموزان رشته ی کارو دانش این دبیرستان بوده دایر شد که مسئولین در پایان مراسم از این نمایشگاه دیدن نمودند.

 

۲۰۱۶۰۲۰۱_۱۰۲۵۲۶_۱

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.