پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

زنگ انقلاب در مدارس منطقه چهاردانگه طنین انداز شد

0

  به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از  روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، به مناسبت چهلمین سالروز پیروی انقلاب اسلامی ایران و ورود حضرت امام خمینی (ره) مراسم نمادین زنگ انقلاب با حضور مسئولین منطقه ای و اولیای دانش آموزان در  دبیرستان امام حسین(ع) شهر کیاسر برگزار شد .

حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای تیموری امام جمعه بخش چهاردانگه، پس از نواختن زنگ انقلاب، با تاکید بر حفظ ارزش ها و آرمانهای انقلاب اسلامی ایران و تلاش در جهت پاسداری از آنان گفت : همه ما باید امروز به این انقلاب اسلامی که توسط حضرت امام (ره) بنیان گذاری شد افتخار کنیم که این انقلاب به سراسر جهان در حال صادر و گسترش است .

وی افزود : وظیفه شما نخبگان، معلمان و مسئولین این است که این دستاوردهای عظیم جمهوری اسلامی ایران را به مردم و جوانان دهه چهارم انقلاب بیان کنید که چگونه از زیر بار استعمار و استکبار خارج شده و امروز به روی پای خویش ایستاده ایم و الگو و رهبری جهان اسلام و انقلاب های جهان توسط ایران صورت می پذیرد . 

در این مراسم حامد خلیلی معاون پرورشی  اداره آموزش و پرورش چهاردانگه نیز ضمن خیر مقدم و تبریک ایام پیروزی انقلاب خطاب به حاضرین گفت : این دهه فرصتی مغتنم برای بازگو نمودن دستاوردهای انقلاب در کلاس های درس است و امروز دانش آموزان ما باید با درس انقلاب و ولایت آشنا شوند.

ایشان همچنین به دست آوردهای چهل ساله نظام در آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه اشاره نمودند.

در پایان از نفرات برگزیده مسابقات علمی و پژوهشی در سطح استان و منطقه تقدیر به عمل آمد . 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.