پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

زباله سوغات به جا مانده از مسافران در جمال الدین کلا

2

جمعه ای دیگر گذشت مسافرین و مهمانان منطقه گردشگزی روستای جمال الدین کلاء از جای جای میهن اسلامی به بخش چهاردانگه شهرستان ساری تشریف آوردند در ادامه طبیعت زیبا و جنگل سرسبز و چشمه خروشان این روستا میزبانی مناسب و خوبی از خود نشان داد تا خانواده ها درکنار یکدیگر در آسایش طبیعت خدادادي استراحتی مناسب نموده و هفته ای با نشاط و پر انرژی را امروز برای خدمت به وطن و هموطنان عزیز رقم بزنند .

ولی افسوس پایان کار هر یک از مهمانان با به جا گذاشتن تلی از زباله این چنین پاسخگوی طبیعت و میزبان خود را دادند.

هرچند همراهی مسئولين در صدور مجوز عوارضی به منظور حداقل تحویل نایلون زباله و تعیین مدیریتی کارامد به جهت ساماندهی منطقه در جهت حفظ طبیعت ؛سلامت و بهداشت محیط و تخصیص اعتبار مالی جهت ایجاد فضاهای مناسب در اراضی ملی همانند سرویس بهداشتی و نمازخانه و تعبیه سطل زباله و… میتواند گامهای اولیه برای خدمت به مردم و برنامه ریزی آتی باشد .

سیدمسعود عمادی

2 نظرات
  1. اصغری می گوید

    سلام . دلتان خوش است آقای عمادی وضعیت باداب سورت با شهرت جهانی اش اینگونه است که میبینید آنوقت آیا میتوانیم از مسئولین انتظار داشته باشیم برای جمالدین کلای زیب که بهرحال شهرت کمتری از سورت دارد دل بسوزانند؟ برای سورت یک قران عوارضی میگیرند؟ یک نگهبان گذاشته اند؟ یک کار مدیریت هزینه و درآمد کرده اند؟ یک جاده زده اند؟ اینها توی خواب خرگوشی اند یا خودشان را بخواب زده اند آقای عمادی عزیز.

  2. رضا می گوید

    البته سطل زباله هم در این مکانها تعبیه نشده است بودن سطل زباله از نظر روانی به رعایت بهداشت کمک میکند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.