پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رییس شورای اسلامی شهرکیاسر خواستار همکاری بیشتر شهروندان شد

شهر کیاسر مرکز بخش چهاردانگه در 70 کیلومتری جنوب ساری و جاده اصلی مازندران به شرق و جنوب کشور از این شهر می گذرد. ساماندهی آرامستان ، تکمیل طرح تفضیلی شهر،و بهسازی خیابان های شهر در دستور کار شورای اسلامی شهر می باشد

10

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ساری، جهان آرا رییس شورای اسلامی شهر کیاسر در جلسه شورای اداری بخش چهاردانگه گفت: عدم پرداخت عوارض ساختمانی، پرداخت هزینه جمع آوری و حمل زباله و عدم همکاری برای بازگشایی معابر دو معضل اصلی ما در شهر کیاسر است.

 

رییس شورای اسلامی شهر کیاسر گفت: 360 میلیون تومان بودجه برای جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی به فاضلاب آماده است، اما به علت معارضه های مردمی نتواستیم آن را جذب نماییم. همچنین شهرداری کیاسر آمادگی لازم برای بهسازی خیابان مهارت و بعضی از کوچه ها را دارد، اما به علت مخالفتهای مردمی نتوانستیم این کوچه ها را آسفالت نماییم.

 

جهان آرا گفت: در سال گذشته شهروندان عزیز کیاسری فقط  20% عوارض را پرداخت نمودند که این امر در شأن مردم شریف و متدین کیاسر نیست که عوارض خود را پرداخت نکنند.

 

رییس شورای اسلامی شهر کیاسر در ادامه گفت: یکی از نیازهای اساسی هر شهری داشتن طرح تفضیلی شهر می باشد. طرح تفضیلی و جامع شهر کیاسر که از سال 1390 متوقف شده بود، مجدداً در دستور کار شورای اسلامی دوره چهارم قرار گرفت و تا پایان امسال این طرح تکمیل می شود. با تکمیل طرح جامع شهر، وضعیت خیابانها و کوچه ها مشخص می شود و شهروندان محترم می توانند آسوده تر ساخت و سازهای خود را انجام دهند.

 

جهان آرا یکی دیگر از اقدامات شورای اسلامی  را ساماندهی وضعیت آرامستان شهر کیاسر بیان کرد و گفت: در این رابطه با هیأت امنای مساجد شهر و معتمدین نشست هایی داشتیم و موفق شدیم با جلب نظر بزرگان شهر، ساماندهی آرامستان را شروع نماییم. زمینی توسط یکی از خیرین شهر به آرامستان اهدا شد و ساخت یک سالن اجتماعات در آرامستان برای برگزاری مراسم  از دیگر برنامه های شورای اسلامی شهر کیاسر می باشد.

 

رییس شورای اسلامی مرکز بخش گفت: یکی از دیگر برنامه های ما بهسازی خیابان متصل به دبیرستان سابق امام حسین (ع) می باشد تا با همکاری آموزش و پرورش آن را برای اسکان دایمی مسافران آماده نماییم.

در پایان، جهان آرا ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های آقای اسماعیل امینی بخشدار چهاردانگه، از بخشدار خواست تا در محافل و مجالس مردم را برای همکاری بیشتر با شهرداری و شورای اسلامی شهر ترغیب نمایند.

 

10 نظرات
  1. eza می گوید

    اقای جهان ارا لطفا وضیعت سالن مرحوم کردان رو مشخص کنید
    الان جوانان علی الخصوص بانوان جايی رو برای ورزش کردن ندارن

  2. کیاسری می گوید

    با نظر بالایی موافقم
    مشکل ورزشی که هیچ کس برای حلش قدمی برنمیداره
    وقتی مردم برای مشکلی بهشون مراجعه میکنن و شوراها هیچ کاری برای رفع مشکلشون انجام نمیدن چطور میخوان مردم باهاشون همکاری داشته باشن؟؟؟؟؟

  3. چهاردانگه نیوز می گوید

    دوست عزیز و گرامی آقای علی کیاسری
    سلام
    با توجه به انتقادات و ارسال نظرات پیاپی پیرامون وضعیت سالن ورزشی مرحوم کردان در شهر کیاسر پایگاه خبری چهاردانگه نیوز پیگیر آخرین وضعیت این سالن ورزشی خواهد شد و به زودی نتیجه این پیگیری در سایت اطلاع رسانی می شود.
    سیدمحمدعلی قادری
    مدیر مسئول پایگاه خبری چهاردانگه نیوز

  4. علی کیاسری می گوید

    متشکر وسپاس گذارم از لطفتون.منتظر پیگیری ونتیجه هستم امیدوارم مثل روال گذشته همه بتونن از سالن استفاده کنن.

  5. علی می گوید

    باتشکرازاعضای شورا وشهرداروکارکنان خدوم شهرکه باحداقل امکانات ومزایا مشغول خدمت هستند خواهشا شرط انصاف ودر نظر بگیریم تانقد ونظری هست قابل پیگیری وارزش پیگیری داشته باشه

  6. 83عاشق چهاردانگه می گوید

    از آقای جهان ارا به نمایندگی از شورای کیاسر بخاطر زحماتشون تشکر مینمایم.با این وضعیت اقتصادی در کیاسر کارهای خوبی صورت گرفته وامید فردای بهتری است.در مورد سالن ورزشی اضافه کنم که بعلت چند دسته بودن شورای ورزشی هر کس به فکر منفعت خودش یا گروهشه ونمیتونن تصمیم واحدی بگیرن.به نظر من هیچ کدوم ازین گروهها صلاحیت ندارن وشورا زودتر باید تصمیمی اتخاذ کنه .مخصوصا درین مورد .

  7. بچه محل می گوید

    آيا فقط انتظار از شورا فقط در مورد ورزش هست . ورزش مال تربيت بدني هست و پيگير كارش بايد تربيت بدني باشه.زحمات ديگر شورا واقعا ناديده گرفته ميشه با اين مشكلات و نبود هاي موجود.كمي بي انصافيه …

    1. کیاسری می گوید

      فقط ورزش نیست درسته
      اون روز تو جلسه شورا با ورزشکارا اگه بودین این حرفو نمیزدین
      کو تربیت بدنی کیاسر نشون بده
      ولی این رو بدونید وقتی جوونا ازشون کمک خواستن و اینها جوابی ندادن و کاری برای بهبود وضع پیش نبردن همه ورزشکارا رو محکوم کردن چطور میخواین ازشون در این زمینه اعتراض نشه

      یه کار مفیدشون رو بگو

  8. موسوی می گوید

    بنده کیاسری نیستم ولی باید از شورای محل حمایت کنیم با اندک امکانات و بودجه کاری نمیشه کرد هر چی باشند نماینده مردم هستند و فقط نباید رای بدیم باید بعد از رای حمایتشون کنیم
    بنده امیدوارم شورای شهر کیاسر پیگیر این باشند

  9. فاطمه می گوید

    وقتی رای دادیم چیکار کردن که الان باید حمایتشون کنیم. یه عده از شورا که ساری هستن چگونه مشکل کیاسر حل کنن؟ الان به نظرم مشکل حمو،م من آدمایی دیدم بارها اومدن در حموم بسته بود رفتن خونه. آیا این مشکل جدی نیست خدایی؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.