پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

روند احداث زباله منطقی و طبق برنامه نیست

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از فارس، سیدحسن موسوی‌کیاسری در جمع خبرنگاران منطقه چهاردانگه مازندران در ارتباط با مشکلات زباله و احداث کارخانه زباله‌سوز ساری اظهار کرد:زباله شهر ساری به‌صورت بهداشتی دفن نمی‌شود.

وی با اعلام اینکه شیرابه‌ها به‌صورت مناسب ساماندهی نمی‌شود، افزود: نسبت به انتقال زباله ما هم حرف‌های زیادی داریم.

نماینده شهرداری کیاسر در کمیته ساماندهی زباله شهرستان ساری، خاطرنشان کرد:شاهد افزایش بیماری مشترک انسان و دام در منطقه و حتی شاهد آلودگی آب‌های زیرزمینی نیز هستیم.

موسوی‌کیاسری با اشاره به تردد کامیون‌ها یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی مقرر شده بود که کامیون‌ها شب‌ها حرکت کنند اما این مصوبه هم عملیاتی نمی‌شود.

وی با اعلام اینکه جنگل‌های ما به‌واسطه شیرابه زباله در حال نابودی است، افزود:بسیاری از محصولات کشاورزی منطقه اگر نسبت به ساماندهی زباله اقدام نشود، آلوده می‌شود.

نماینده شهرداری کیاسر در کمیته ساماندهی زباله ساری با اعلام اینکه روند ساخت کارخانه زباله‌سوز ساری مناسب نیست، بیان کرد:با توجه به اینکه این پروژه یکی از دغدغه‌های جدی است چرا فرماندار، استاندار و مسئولان به‌صورت جدی پیگیر امر نیستند.

موسوی‌کیاسری خاطرنشان کرد: استاندار سابق در گذشته پیگیری‌های جدی در این زمینه داشتند اما به‌نظر می‌رسد که در حال حاضر میزان پیگیری‌ها کاهش پیدا کرده است.

وی با اعلام اینکه منطقه چهاردانگه ساری به شدت نسبت به وضعیت حمل زباله دچار خسارت‌های جدی شده است، گفت: انتظار بود که طرح کارخانه زباله‌سوز در مازندران بر اساس برنامه پیش برود اما بنده پیگیری‌ها و دغدغه‌ها را جدی نمی‌بینم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.