پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

روند اجرای پروژه زباله‌سوز ساری مناسب است/از تاخیر پیش‌آمده از مردم چهاردانگه عذرخواهی می‌کنم

0

پایگاه خبری چهاردانگه: مجید حسین‌زادگان در  درباره آخرین وضعیت کارخانه زباله‌سوز ساری اظهار کرد: فرآیند ساخت کارخانه زباله‌سوز ساری زمان‌بر است و مردم منطقه چهاردانگه ساری هم حق دارند که نسبت به وضعیت موجود گلایه‌مند باشند.

وی با اعلام اینکه وعده 6 ماهه انتقال زباله در حال حاضر وارد سیزدهمین سال شد، تصریح کرد: حداقل از زمانی که شهرداری و شورا قول دادند روند پیشرفت پروژه مناسب است.

فرماندار ساری خاطرنشان کرد: وضعیت اعتباری اجرای پروژه بهتر شده و موانع اداری بسیار مناسب‌تر در حال پیگیری است.

این مسؤول با اعلام اینکه در حال حاضر پیمانکار مشغول فعالیت است، گفت: مردم منطقه چهاردانگه تا این وضعیت همکاری کردند در حال حاضر هم بزرگواری کنند و وضعیت موجود را تحمل کنند و از بابت تاخیر از طرف خودم و دستگاه‌ متولی عذرخواهی می‌کنم.

حسین‌زادگان ادامه داد: اگر پروژه تعطیل باشد به مردم حق می‌دهم، در حال حاضر واقعا پروژه تعطیل نیست، ماشین‌آلات وارد استان شده و فاز اول سازه هم به اتمام رسیده است و بنا داریم با درخواست مجموعه شهرداری و شورا پروژه سریع‌تر به اتمام برسد.

وی از مردم و رسانه‌ها درخواست کرد که شرایط دولت و دستگاه‌های اجرایی را درک کنند همانطور که مردم از ما انتظار دارند که نسبت به تسریع در اجرای پروژه اقدام شود.

فرماندار ساری در پاسخ به این سؤال که این پروژه چه زمانی به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: به دلیل مشکلاتی مالی و اعتباری پروژه در زمان اعلام شده به بهره‌برداری نمی‌رسد ولی تلاش و اقداماتی که در حال حاضر انجام می‌شود بسیار ارزنده است.

این مسؤول بیان کرد: دستگاه اجرایی این پروژه شهرداری است و فرمانداری حاکمیتی است، به صورت قانونی حق دخالت در بحث پسماند نداریم، فرماندار نماینده دولت در شهرستان است و هر پروژه‌ای که مشکل داشته باشد نماینده دولت باید حضور داشته باشد.

حسین‌زادگان افزود: مشکل مردم منطقه چهاردانگه برای همه مسؤولان نگران‌کننده است.

وی اضافه کرد: پس از جلسه شورای تامین بازدیدهای میدانی از روند اجرا هم در برنامه کاری قرار دارد.

فرماندار ساری در پایان گفت: در حال حاضر وضعیت پروژه کارخانه زباله‌سوز ساری مناسب است و برنامه‌ریزی به سمت تکمیل و بهره‌برداری پروژه پیش می‌رود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.