پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

روستای های چهاردانگه و دودانگه تا پایان سال 97 گازرسانی می شوند

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایلنا، وفادار در جلسه شورای اداری شهرستان ساری  اظهار داشت:گاز ساری با دارا بودن دو ناحیه در شهرستان های ساری و میاندرود به مشترکین گاز خدمات رسانی می کند.

وی افزود: شرکت گاز ساری از 150 کیلومتر شبکه تغذیه گاز و دو هزار و 500 شبکه توزیع برخوردار است.

رئیس گاز شهرستان ساری گفت:244 روستای این شهرستان از نعمت گاز برخوردار شدند و 174 روستای دیگر تا پایان سال 97 در بخش های چهاردانگه و دودانگه نیز از نعمت گاز بهره مند می شوند.

وی از استقرار ایستگاه cps در جهت حفاظت از لوله های گاز خبر داد و افزود:  به دلیل اینکه لوله های فلزی در مقابل خورنده ها دچار آسیب می شود این ایستگاه ها از لوله های فلزی حفاظت می کنند.

وفادار ناهماهنگی دستگاه های دیگر را در حفاری غیر مجاز را از دغدغه های مهم دانست و گفت: به دلیل اینکه در بسیاری از مواقع ادارات دیگر برای حفر از این اداره استعلام نمی گیرند موجب  آسیب لوله های گاز و گاهی با انفجار همراه می شود که ضرر آن بیشتر متوجه مردم است.

وی با اعلام اینکه در سال گذشته، 122 حفاری غیر مجاز درشهرستان ساری انجام شده است ،ادامه داد: در پنج ماهه سال جاری 145 حفاری غیر مجاز در این شهرستان صورت گرفته است.

وی به تشکیل کمیته حفاری با همکاری دیگر دستگاهها تاکید کرد و گفت: این امر موجب می شود تا مردم کمتر ضرر کنند .

وفادار به طلب شرکت گاز اشاره کرد و گفت :با توجه به اینکه 80 درصد یارانه کشور را شرکت گاز پرداخت می کند اما این شرکت از نهادهای مختلف طلب زیادی دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 360 میلیون تومان از ادارات گاز شهرستان ساری طلبکار هستیم ادامه داد:شرکت گاز 11 میلیارد تومان از صنایع،8 میلیارد تومان از صنایع چوب و کاغذ مازندران و 30 میلیون تومان از مردم طلب دارد.

وی  احداث خط انتقال گاز 42 اینچ جنوب به شمال کشور را از دستاوردهای مهم دولت تدبیر امید برشمرد و گفت:این خط لوله با اعتبار بالغ بر 820 میلیارد مشکل گاز مازندران و گلستان را مرتفع کرده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.