پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

روز قدس، روز دفاع از مظلومان عالم است

0

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس، روز دفاع از مظلومان عالم است.

قاسم احمدی لاشکی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این که بیت المقدس برای همه جهان اسلام دارای اهمیت فراوان است، اظهار کرد: تاریخ بیت المقدس نشان می دهد که حق بزرگی از این ملت مظلوم ضایع شد و در روز روشن اراضی آن ها را گرفتند و به یک رژیم غاصب تحویل دادند.

وی با اشاره به این که از سال ۱۹۴۸ به واسطه زورگویی یک رژیم جعلی، ملتی ریشه دار از سرزمین های خود آواره شد، تصریح کرد: از زمانی که امام خمینی پس از انقلاب اسلامی این دغدغه را حس کرد، برای این که این ملت مظلوم به حق خود برسد، دستور تشکیل سپاه قدس را داد.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز قدس سنت حسنه ای است که جمعه های آخر ماه مبارک رمضان هر سال، مردم را بیشتر به این سمت و سو هدایت می کند که از مظلومان عالم دفاع شود.

وی اضافه کرد: امام خمینی فرمود “روز قدس روز فلسطین نیست روز اسلام است و روز حیات اسلام است” بنابراین امروز مردم ما حضور مدبرانه و آگاهانه خود را بار دیگر اعلام خواهند داشت.

احمدی یادآور شد: امسال نیز  ملت مسلمان ایران محکم تر، رساتر و قوی تر از سال گذشته در مراسم پرشور و پرشعور راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و  بار دیگر به آمریکا نشان خواهند داد که گذشت دنیایی که بخواهد با شعار کدخدامنشی اداره شود.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امید است به لطف حضور امام زمان (عج) روزی فرابرسد مردم مظلوم فلسطین آزاد و در سرزمین خود با آرامش زندگی کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.