پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رودخانه تجن جان نوجوان ۱۵ ساله چهاردانگه ای را گرفت

0

پایگاه خبری چهاردانگه: عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در گفتگو با خبرنگار گفت: عصر دیروز خبری مبنی بر غرق شدن پسر بچه‌ای ۱۵ ساله به نام سید علی اکبر علوی اهل روستای سادات محله در رودخانه تجن انتهای پایین دزا به پزشکی قانونی استان اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه یک گروه از کارشناسان پزشکی قانونی برای پیگیری وشناسایی جسد وعلت مرگ به منطقه اعزام شدند. افزود: جسد جهت بررسی بیشتر به سردخانه پزشکی قانونی ساری انتقال یافت.

عباسی گفت: با تلاش و جستجوی غواصان آتش نشانی ساری پیکر بی جان این نوجوان در کف رودخانه پیدا و به بیرون کشیده شد.

حقانی رئیس ایستگاه ۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری نیز گفت: در ساعت ۱۹:۳۴ دقیقه عصر روز چهارشنبه ۶ تیرماه طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی غرق شدن پسر نوجوان تقریباً ۱۵ ساله در رودخانه تجن گزارش شد.

وی افزود: در پی وقوع این حادثه غواصان آتش نشانی از دو ایستگاه یک و ۵ به همراه خودروی ویژه امداد و نجات غواصی به محل حادثه واقع در انتهای پایین دزا حضور یافته و در رودخانه اقدام به جستجو کردند.

حقانی گفت: با جستجو و تلاش بی وقفه غواصان آتش نشانی پیکر بی جان این پسر بچه در ۲۰۰ متری محل وقوع حادثه در حالی که قسمتی از بدن وی در گل لای کف رودخانه فرو رفته بود پیدا شد.

رئیس ایستگاه ۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری با اشاره به حضور عوامل اورژانس ۱۱۵ در محل حادثه و انجام اقدامات پزشکی برای نجات این غریق افزود: اقدامات پزشکی برای نجات جان وی موثر واقع نشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.