پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

روحانیت برای دفاع از دین خطرشناسی و دشمن شناسی کنند

0

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی چهارشنبه شب در جمع روحانیون و طلبه‌های حوزه علمیه بابل در اردوی رزمی فرهنگی در آموزشگاه المهدی بندپی غربی با بیان اینکه روحانیت سنگرنشین اسلام است اظهار داشت: دشمن دید که انقلاب با انحراف خواص شکست نخورد زیرا مردم به ولایت وصل هستند از این رو در فتنه ۹۸ دیگر به سراغ خواص نمی‌رود و می‌گوید باید امت را بزنیم و از سنگرنشینی انقلاب به بازی جبهه استکبار بیاوریم.

وی با اشاره به وظایف روحانیت در جامعه کنونی اظهار داشت: امروز دشمن با دین به جنگ دین آمده و با شعار دینی و ولایی به جنگ آمده است و باید برخی عرفان‌های کاذب در حوزه‌های علمیه افشا شود.

وی با تاکید بر اینکه برخی عرفان‌های کاذب سربازان مجانی استکبار شده است تصریح کرد: روحانیت مردم را باید از آسیب‌ها حفظ کند و نجات دهد زیرا دشمن می‌خواهد روحیه انقلابی مردم را از بین ببرد تا مردم حسین کشی راه بیندازند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اظهار اینکه روحانیت و حوزه‌های علمیه استان پیشتاز و سنگرنشین انقلاب هستند افزود: برای دفاع از دین، خطرشناسی، آسیب شناسی و دشمن شناسی کنیم تا گرفتار عملیات فریب دشمن نشویم.

حجت الاسلام حاجی صادقی با اظهار اینکه انقلاب اسلامی صاحب دارد به واقعه سیل اشاره و اضافه کرد: سیل روحیه ولایتمداری و انقلابی را در امت زنده کرد.

وی با اشاره به اقدام خصمانه آمریکا علیه سپاه پاسداران ادامه داد: اگر آمریکا نیروهای پیشتاز انقلاب را مورد هجمه قرار می‌دهد نباید متعجب شد زیرا دشمن تحمل دین حافظ و پاسدار انقلار را ندارد و و اقدام آمریکا، پیوند سپاه، بسیج و ارتش را زیادتر کرد.

وی با عنوان اینکه روحانیت برای انجام رسالت‌های سه گانه، بیان دین، حفظ دین و اجرای دین الزماتی دارد و یکی از آن دشمن شناسی است گفت: اکنون دشمن در حوزه‌های علمیه درحال کار است و مؤسسه آمریکایی سندی را منتشر کرد که برای زدن انقلاب در دانشگاه‌ها متمرکز شدیم اما این یک اشتباه راهبردی بود زیرا توجه نداشتیم بخشی از نیروهای نظام در حوزه‌های علمیه تربیت می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اظهار اینکه دشمن بنا دارد عوامل نفوذی وارد حوزه‌های علمیه شوند تا حوزه‌های علمیه را از سنگرنشینی انقلاب باز دارد تاکید کرد: روحانیت مثل حادثه سیل پیشتاز و سنگرنشین انقلاب است.

وی در بخشی از سخنانش به واقعه سیل اشاره و اضافه کرد: سیل با آنکه مشکلاتی را ایجاد اما برکات و آثار زیبایی را خلق کرده است و این حادثه در واقع غربال کردن آدم‌ها و آزمایش‌ها بود و یکی از زیباترین جلوه‌های ویژه سیل حضور روحانیون بود که زیباترین جلوه‌های حضور را در کمک رسانی به مردم آفریدند.

حجت الاسلام حاجی صادقی یادآور شد: امروز رسالت روحانیون نه فقط حامی جبهه‌های انقلاب و تشویق و ترغیت رزمندگان در جنگ نرم است بلکه روحانیون فرمانده جبهه انقلاب هستند و باید در صحنه باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.