پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رهاسازی ۱۴۰۰خودرو از محاصر برف در جاده های مازندران از جمله کیاسر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران از رهاسازی ۱۴۰۵دستگاه خودرو از محاصره برف در محورهای مواصلاتی استان خبرداد.

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران، در پی ورود سامانه سرد به استان و بارش برف در مناطق مختلف استان از جمله در محورهای مواصلاتی کندوان، هراز، کجور، سوادکوه، لاویج نور، نیالا، کیاسر، کلاردشت و لیماکده رامسر تیمهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر به کمکِ در راه ماندگان و سرنشینان خودروهای زمینگیر شده شتافتند که امدادرسانی به ۵۸۶۰ نفر از جمله این خدمات بوده است.

 

دکتر مجتبی اکبری با اشاره به رهاسازی ۱۴۰۵ دستگاه خودرو از محاصره برف گفت؛ در همین مدت ۱۹ حادثه رانندگی، ۶ حادثه شهری و ۲ حادثه کوهستان از سوی نجاتگران هلال احمر امدادرسانی شد و ۳۰۴ نفر از مسافرین خودروهای زمینگیر شده نیز از خدمات اسکان اضطراری پایگاههای امداد و نجات جاده ای جمعیت هلال احمر استان استفاده نمودند.

 

دکتر اکبری تصریح کرد: ارائه خدمات درمان سرپایی به ۱۰۵نفر، انتقال ۳۳ نفر مصدوم به مراکز درمانی، توزیع ۶۸ تخته پتو، ۶ تخته موکت، ۱۵۶ قوطی انواع کنسرو، ۶۰ بطری آب معدنی و ده ها بسته مواد غذایی و نان از دیگر خدمات جمعیت هلال احمر استان بوده است.

 

دکتر اکبری گفت؛ در این عملیاتها ۲۷۷ نفر امدادگر و نجاتگر در قالب ۶۹ تیم عملیاتی با بکارگیری ۵۶ دستگاه آمبولانس و خودروی پشتیبانی مشارکت داشتند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.