پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رفع مشکلات سیل زدگان نیازمند نگاه ملی است

0

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله نورالله طبرسی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران استان مازندران که با حضور معاون اول رئیس جمهور در حال برگزاری است گفت: سیل اخیر به بخش‌های مختلف از جمله راه، منازل، کشاورزی و غیره صدمه و آسیب زده است.

وی با تقدیر از تلاش‌های مسئولان استان در پیگیری مسائل سیل زدگان گفت: مسئولان استان بویژه استاندار از ابتدای وقوع سیل تاکنون پای کار بوده‌اند.

وی داشتن همت مضاعف را برای حل مشکلات سیل زدگان را امری ضروری دانست و گفت: مردم با مشکلات عدیده ای مواجه هستند و باید نسبت به رفع آن تلاش کرد.

آیت الله طبرسی با اظهار اینکه همه دستگاه‌های استان برای کمک و امداد سیل زدگان بسیج شده‌اند گفت: گل و لای ناشی از سیل مشکلات فراوانی ایجاد کرده است.

وی با اشاره به پیام مهم مقام معظم رهبری درباره لزوم ورود دستگاه‌ها و حمایت از سیل زدگان در مازندران و گلستان اظهار داشت: انتظار ما از مسئولان ملی نگاه ویژه به استان مازندران و گلستان است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با عنوان اینکه مردم ۴۰ سال در صحنه هستند و همواره پشتیبان نظام و انقلاب هستند از مسئولان امر خواست تا در وقت گرفتاری و مشکلات، به یاری آنان بشتابند و حمایت کنند.

وی با اظهار اینکه مازندران قطب کشاورزی است بر لزوم توجه مسئولان ملی برای حل مشکلات بخش کشاورزی در استان تاکید کرد و گفت: مازندران شرایط خاص خود را دارد و اگر به این استان توجه می‌شد، نیازمند واردات گوشت و مرغ نبودیم.

آیت الله طبرسی با انتقاد از برداشت بی رویه شن و ماسه از بستر رودخانه و سواحل افزود: باید فکر اساسی برای حل این مشکل داشته باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.