پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رتبه دوم تردد کشور در مازندران ثبت شد/ محور ساری ـ قائم‌شهر پرترددترین جاده مازندران

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های مازندران با اشاره به اینکه محور ساری – قائم‌شهر پرترددترین جاده استان در تعطیلات عید فطر امسال بود، گفت: در این ایام رتبه دوم تردد کشور در مازندران ثبت شد.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: سید‌محسن هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ، اظهار داشت: در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه تعطیلات عید فطر مجموع تردد استان ۱۳ میلیون و ۷۸۸ هزار و ۸۹۲ تردد خودرو بوده که با ۹٫۵ درصد شاخص رتبه دوم تردد کشور مربوط به مازندران در این ایام ثبت شده است.

 

وی میزان تردد ورودی به استان را ۹۰ هزار و ۲۲۰ وسیله نقلیه اعلام و افزود: ۸۹ هزار و ۸۸۹ فقره وسیله نقلیه در این ایام از استان خارج شدند.

هاشمی گفت: قائم‌شهر – ساری و ساری – قائم‌شهر و بابل- بابلسر پرترددترین محورهای استان در ایام عید فطر بوده و بالغ بر یک میلیون و ۱۶۲ هزار نفر شب اقامت در مازندران ثبت شده است.

 

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های مازندران با اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای استان از عصر امروز، افزود: هم‌اکنون وضعیت تردد در محورهای سوادکوه و کیاسر روان، هراز و کندوان نیمه سنگین، رامسر، چالوس و تنکابن نیمه سنگین و گلوگاه روان گزارش شده است.

 

هاشمی با بیان اینکه محور کندوان از عصر امروز از سمت چالوس به کرج یکطرفه می‌شود، گفت: وضعیت جوی هوای مناطق شرقی و مرکزی استان آفتابی و گرم، مناطق غربی استان ابری و ارتفاعات استان بارانی و خنک است.

 

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های مازندران با اشاره به اینکه هیچ تصادف حادثه‌سازی طی دو روز اخیر در استان گزارش نشده است از مسافران خواست با سرعت مطمئنه به مسیر ادامه داده تا به مقصد خود برسند.

 

مازندران دارای ۶ محور مواصلاتی هراز، کندوان، سوادکوه، رامسر، گلوگاه و کیاسر است.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.