پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

راه رهبری ، راه ائمه اطهار (ع) است

فرمانده شاخص لشکر ۲۵ کربلا با اشاره به تحولات سوریه و جان نثاری جوانان مدافع حرم گفت : جوانان مدافع حرم در امتداد خط سرخ شهادت در پیروی از رهبری انقلاب قدم برداشته اند و پیروی از رهبری جامعه اسلامی پیروی از ائمه اطهار (ع) است.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از رسا، سردار کمیل کهنسال از فرماندهان شاخص لشکر ویژه ۲۵ کربلا در مراسم اولین سالگرد تشییع شهدای غواص محمودآباد ، با اشاره به دفاع جبهه مقاومت در خط مقدم جبهه سوریه گفت : یکی از وظایف بسیارمهمی که نسل کنونی جامعه دارند این است که یاد و خاطره‌ شهدا را برای همیشه زنده نگه دارند.

 

وی با بیان اینکه شهدا به گفته امام(ره) امام‌زاده‌های عشق‌ و ایثار و چراغ‌ نور هدایت هستند، افزود: شهدا باب‌الحوائج و مستجاب‌الدعوه هستند و اگر کسی مشکلی دارد با شهدا مطرح کند نه با کسانی که عکس امام، رهبری و شهدا را بالای سر خود می‌زنند اما برعکس آن عمل می‌کنند.

 

این یادگار هشت سال دفاع مقدس به رشادت‌های رزمندگان اسلام در طول دوران جنگ تحمیلی اشاره و خاطرنشان کرد: حفاظت از خون‌های پاک شهدا در دوران جنگ تحمیلی و عمل به سیره آن‌ها به عنوان تکلیف همیشگی برای نسل‌های گذشته و فعلی انقلاب بسیار مهم است.

وی بیان کرد: شهدای غواص جزء شجاع‌ترین و با غیرت‌ترین رزمندگان بودند که با روحیه ولایی خود توانستند خط محکمی که توسط دشمن کشیده شده بود را در این عملیات بشکنند  و موجب پیروزی در علمیات های آینده شوند.

سردار کمیل کهنسال تصریح کرد: ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری، استقامت، اخلاص، ایمان و صبر بچه‌های غواص در بین رزمندگان زبانزد بود و به همین دلیل دشمن با دست‌های بسته و زنده زنده آن‌ها را در خاک مدفون کرد و به شهادت رساند ، جایی که همه دنیا در دوران دفاع مقدس، در برابر ایران بسیج شدند اما فرزندان ایران اسلامی با دست خالی از بسیاری از موانع گذشتند و برخلاف انتظار همه دنیا در این جنگ تحمیلی پیروز شدند.

 

این یادگار دوران دفاع مقدس با تاکیدبر  انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان  گفت: شهدا بی‌نشان رفتند و هرچه داریم از شهدا داریم، هیچ‌گاه آن‌ها را فراموش نکنیم و همواره از شهدا و بازماندگان دفاع مقدس به درستی یاد کنیم.

سردار کمیل کهنسال با اشاره به تحولات منطقه اظهار داشت : سوریه مرز بین حق و باطل است و سوریه سند پیروزی حق بر باطل است چرا که هر کس که سوریه را در دست بگیرد سرنوشت ملت های منطقه را بر عهده میگیرد .

فرمانده شاخص لشکر ویژه ۲۵ کربلا با بیان اینکه جبهه مقاومت در سوریه سخت مشغول نبرد است گفت : امروز جبهه باطل که متشکل از صهیونیست ها و آمریکا و غرب است یک طرف و در جبهه مقابل که جبهه مقاومت و جبهه حق است جمهوری اسلامی به تنهایی در حال نبرد است و اخیرا روسیه نیز با کسب اعتماد در جبه هحق قرار گرفته است.

 

وی ادامه داد :ارتش سوریه امروز در سخت ترین شرایط خود حضور دارند به گونه ای که یک وعده غذایی کامل نمیتوانند بخوردند ، سلاح هاشان تعویض نمیشود و امثال اینها ،اینجاست که جوانان ایران اسلامی برای دفاع از جبهه حق و مقاومت به نبرد با باطل میپردازند و هر روز بوی شهدا را در سرزمینمان حس میکنیم .

فرمانده شاخص لشکر ویژه ۲۵ کربلا گفت : دامن پاک مادران ایران اسلامی مدافعان حرم را عرضه کرده است و به سوی جبهه نبرد حق علیه باطل روانه ساخته است  ، مادرانی که روزگاری در دوران دفاع مقدس همسرانشان را فدای این ملت و مردم کردند.

 

وی در پایان با اشاره به اطاعت از خط رهبری و ولایت فقیه گفت : قدر رهبری را بدانیم ،چرا که راه رهبری راه امام حسین و امیرالمومنین علی (ع) است و پیروی از راه این بزرگوراران موجب هدایت و جلوگیری از ضلالت میشود و رمز پیروزی کشور همراهی بین مردم و رهبری است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.