پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رئیس جدید شورای بخش کلیجانرستاق انتخاب شد

رئیس جدید شورای بخش کلیجانرستاق انتخاب شد

1

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، با رای قاطع اعضای شورای بخش، سید مجتبی طاهری پهنه کلایی برای یکسال دیگر بر کرسی شورای بخش کلیجانرستاق تکیه زد.

 

 انتخابات سال چهارم دوره چهارم هیئت رئیسه شورای اسلامی بخش کلیجانرستاق، امروز با حضور بخشدار برگزار شد.

 

با پایان یافتن سومین سال کاری دوره چهارم شوراهای اسلامی، هیئت رئیسه شورای بخش کلیجانرستاق ساری در نشست انتخابات هیئت رئیسه خود سید مجتبی طاهری را برای یکسال دیگر به عنوان رئیس شورای اسلامی بخش کلیجانرستاق انتخاب کرد.

در این انتخابات، سیدمجتبی طاهری به عنوان رئیس شورا و مرتضی بابایی به عنوان نایب رئیس شورای بخش کلیجانرستاق در سال آخر دوره چهارم انتخاب شدند.

شهرستان ساری دارای شش بخش مرکزی، رودپی شمالی، رودپی جنوبی، کلیجان رستاق، دودانگه و چهاردانگه با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت است.

هم اکنون سید مجتبی طاهری پهنه کلایی، مشاور عالی امور روستایی رئیس شورای اسلامی استان مازندران است.

 

1 نظر
  1. رضا می گوید

    باسلام واحترام
    جناب آقای مهندس خلیلی به دور است که در عرض جند روز خبر رئیس جدید شورای اسلامی شهر کیاسر را از روی سایت مورد نظرتان حذف بنمائید و اخبار مربوط به رئیس های شورای جاهای دیگر را روی سایت بگذارید.

    باسپاس
    من اله توفیق
    ………………………………………………………….
    پایگاه خبری چهاردانگه: ما خبری را در موضوع شورای شهر کیاسر از روی سایت حذف نکرده ایم. این خبر با کد: ۴۰۸۴۴ که در تاریخ ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ در سایت انتشار یافته بود همچنان بر روی سایت قرار دارد.
    لینک خبر: https://4dangehnews.ir/1395/06/11/%d8%b1%d8%a6%db%8c%d8%b3-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%b4%d9%88%d8%b1%d8%a7-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%da%a9%db%8c%d8%a7%d8%b3%d8%b1-%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%ae%d8%a7%d8%a8-%d8%b4%d8%af/

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.