پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دیدار همکاران پایگاه خبری چهاردانگه با مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان

صبح امروز سه شنبه ۲۹ دیماه ۱۳۹۴ آقایان خلیلی و نظری دو تن از همکران پایگاه خبری چهاردانگه با جاودانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران دیدار کردند.

1

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، صبح امروز سه شنبه ۲۹ دیماه ۱۳۹۴ آقایان خلیلی و نظری دو تن از همکاران پایگاه خبری چهاردانگه با آقای جاودانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران دیدار کردند.

 

در این دیدار فعالیت ها و اقدامات انجام شده در پایگاه خبری چهاردانگه به آگاهی مدیر کل رسید و همچنین از آقای جاودانی برای حضور در غرفه ی پایگاه خبری چهاردانگه در نمایشگاه بین المللی مطبوعات تهران تقدیر و تشکر شد.

 

مدیر کل ارشاد استان نیز از حضور پایگاه خبری چهاردانگه در نمایشگاه بین المللی مطبوعات تهران به عنوان معدود نماینده رسانه های استان مازندران با دستان خالی و با کمترین بودجه تشکر و قدرانی کرد و ابراز امیدواری کرد تا پایگاه خبری چهاردانگه بیش از پیش در اعتلای فرهنگ منطقه و در حوزه رسانه فعال و مثمر ثمر باشد.

 

در ادامه این دیدار، همکاران پایگاه خبری چهاردانگه با آقای زارع، معاونت فرهنگی اداره کل ارشاد اسلامی استان مازندران دیدار کردند.

 

آقای زارع در این دیدار از پایگاه خبری چهاردانگه که به عنوان هفتمین رسانه استان مازندران مجوز رسمی فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده تقدیر و تشکر کرد و همچنین پیرامون مسائل و مشکلات حوزه نشر و امور رسانه های مجازی با همکاران پایگاه خبری چهاردانگه به تبادل نظر پرداخت.

 

modir-kol-ershad-1

modir-kol-ershad-2

ershad-3

1 نظر
  1. احمد کفشگر کیاسری می گوید

    با سلام و احترام
    فرصتی پدید آمد تا اینجانب، کمترین، بتوانم خدمات ارزنده و در خور توجه اعضای تیم چهاردانگه نیوز را خدا قوت و دست مریزادی گفته باشم. من خودم به شخصه معتقدم حضور در فضای مجازی چهاردانگه نیوز یعنی حضور در صحن و سرای پهناور چهاردانگه. و بدون اغراق گفته باشم طفل نوپایی چون چهاردانگه نیوز را در این زمانه بزرگ کردن با دستان تهی، دل شیر میخواهد و یک جو غیرت. و در این زمانه نگین انگشتر بودن خیلی مهم است، انگشترهای زیادی هستند که نگینی ندارند و چهاردانگه نیوز چون الماس می درخشد. خوشحالم و می گویم درخشان باش ای آفتاب مهر افروز! بتاب و بتاب که از تابش تو چهاردانگه خواهد درخشید…
    با تشکر و تقدیر از تلاش تمام عزیزان چهاردانگه دوست … یا علی.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.