پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دیدار نوروزی اعضای شورای بخش چهاردانگه با مدیران و مسئولان بخش چهاردانگه

دیدار نوروزی اعضای شورای بخش چهاردانگه با مسئولین و مدیران بخش چهاردانگه برگزار شد.

1

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ، اعضای شورای بخش چهاردانگه با امام جمعه محترم چهاردانگه ، رییس آموزش و پرورش بخش چهاردانگه ،رییس ستاد یادواره شهدای چهاردانگه ،فرمانده سپاه ساری ، فرمانده سپاه چهاردانگه ،رییس و عوامل اداره برق بخش چهاردانگه و شهردارکیاسر دیدار نمودند.

 

عضو شورای بخش چهاردانگه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه از زحمات تمامی مدیران اجرایی بخش چهاردانگه در ایام نوروز تقدیر و تشکر نمود و افزود در ایام نوروز بیش از ۷۰۰ مسافر در توسط آموزش و پرورش چهاردانگه در ایام نوروز در بخش چهاردانگه اسکان داده شدند.

 

ابراهیم ولاشی با ابراز خرسندی از خدمات آموزش و پرورش چهاردانگه افزود آموزش و پرورش بخش چهاردانگه با امکانات کم خدمات بسیار زیادی را ارائه داده است.

 

ولاشی از پیشنهاد شورای بخش چهاردانگه خبر داد و اظهار داشت از سوی شورای بخش چهاردانگه به آموزش و پرورش چهاردانگه پیشنهاد داده شد که تمامی مدارسی که در روستاهای چهاردانگه دیگر استفاده نمی شود را تبدیل به محل اسکان مسافران و گردشگران کنند.

 

وی در ادامه افزود مدارس غیر استفاده در روستاهای چهاردانگه به جای متروکه شدن از آن را برای اسکان مسافران نوروزی و گردشگری استفاده نمایند.

 

ابراهیم ولاشی عضو شورای بخش چهاردانگه با اعلام این مطلب که چهاردانگه بیشترین مدارس شبانه روزی در استان مازندران را دارد افزود در برنامه شورای بخش چهاردانگه حمایت مالی و تامین وسایل سرمایشی و گرمایش این مدارس شبانه روزی چهاردانگه قرار داده شد و همچنین انتظار می رود اداره آموزش و پرورش استان ماندران نیز به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند.

 

photo_2016-04-08_20-39-43 photo_2016-04-08_20-39-22

photo_2016-04-08_20-39-57 photo_2016-04-08_20-40-02 photo_2016-04-08_20-40-13

1 نظر
  1. کمال می گوید

    با درود و خسته نباشید خدمت آقای عالیشاه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.