پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دیدار مدیران بخش چهاردانگه با حجت الاسلام تیموری به مناسبت سال نو

فرمانده سپاه کیاسر گفت: به مناسبت فرا رسیدن نوروز و آغاز سال 1394 جمعی از مدیران و مسئولان بخش چهاردانگه برای عرض تبریک و برای دیدار با امام جمعه محترم بخش چهاردانگه به منزل ایشان رفتند.

0

 

جواد کردان، فرمانده سپاه کیاسر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ساری، از دیدار جمعی از مسئولان و مدیران بخش چهاردانگه با حجت الاسلام تیموری امام جمعه بخش خبر داد.

 

فرمانده سپاه کیاسر در این رابطه به خبرنگار ما گفت: به مناسبت فرا رسیدن نوروز و آغاز سال 1394 صبح امروز سه شنبه 11 فروردین 1394 جمعی از مدیران و مسئولان بخش چهاردانگه برای عرض تبریک و برای دیدار با امام جمعه محترم بخش چهاردانگه به منزل ایشان رفتند.

 

حجت الاسلام تیموری در طی این دیدار توضیحاتی را به مناسبت نام گذاری سال 1394 توسط رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای را ایراد کرد.

 

امام جمعه چهاردانگه مهمترین عامل همدلی و همزبانی دولت و ملت را با توجه به حدیثی از حضرت زهرا (س) « عدل » دانسته و تذکرات و سفارشات لازم را برای رسیدگی به امور مربوط به مردم را به مسئولان و مدیران بخش داد.

 

حجت الاسلام تیموری با توجه به وجود ظرفیت های بالقوه زیاد بخش چهاردانگه مدیران و مسئولان را به استفاده از این ظرفیت ها در جهت آبادانی و تعالی بخش تشویق و ترغیب کرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.