پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دیدار فرمانده سپاه کربلا مازندران از خانواده شهید محمد بلباسی

دیدار صمیمی سردار بابائی فرمانده سپاه کربلا مازندران به همراه اعضای قرارگاه جهادی علمدار استان مازندران با خانواده شهید محمد بلباسی

0

 

به گزارش عادل الندانی خبرنگار افتخاری جهادی پایگاه خبری چهاردانگه در این دیدار سرهنگ ولی الله مدانلو فرمانده سابق سازمان بسیج دانشجویی استان مازندران از منزلت والای شهید و شهادت گفت و خاطرنشان کرد انقلاب اسلامی یک نیروی کارآمد و توانمند را از دست داد.

 

سرهنگ کاوه مسئول سابق بسیج دانشجویی شهرستان ساری نیز با بیان اینکه شهید بلباسی فقط یک نیروی عادی در این مجموعه نبود افزود شهید بلباسی شبانه روز در جهت پیشبرد اهداف انقلاب گام بر میداشت و خانواده شهید نیز بسیار با وی همراه بودند و شهید بلباسی به استحقاقی که داشت رسید.

 

همسر شهید بلباسی از عارفانه های شهید،ماموریت های طولانی از خستگی های شهید و پنهان نمودن خستگی وقتی به منزل می رسید می گفت.

 

در ادامه همسر شهید بلباسی گفت زمانی که از اردوهای جهادی و مسئولیت های بسیج دانشجوئی به سازمان اردویی و راهیان نور سپاه کربلا منتقل شد از این انتقال بسیار ناراحت بود اما همچنان در کنار اردوهای جهادی بود و می گفت درست است که منتقل شده ام اما وظیفه ام این است که هر کمکی از دستم در جهت پیشبرد این اردوها بر می آید به دوستان و بچه های جهادی انتقال دهم.

 

photo_2016-06-07_23-59-14

سردار بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران از مقام شامخ شهید بلباسی تقدیر کرد و شهید بلباسی را اسوه صبر و فردی پر تلاش و جدی در امورات خواند و خاطراتی را از ایشان نقل کردند.

 

 وی در ادامه افزود من تا الان نمی دانستم در راهیان نور امسال در اردوگاه شهید باکری خرمشهر دانشجویان جهادی و دانشجویان بسیج دانشجویی شهید بلباسی را در امورات اردوگاه همراهی می کردند و این خود نشان از علاقه عمیق شهید بلباسی با جهاد ودانشجو داشت.

 

فرمانده سپاه مازندران گفت شهید بلباسی درست است که از بین ما رفته است اما جهاد همچنان ادامه دارد و شما دوستان و دانشجویان جهادی باید راه این شهید را ادامه دهید.

 

photo_2016-06-07_23-59-20

در ادامه آقایان عادل الندانی و محمد آهنگران از جهادگران قرارگاه جهادی علمدار استان مازندران خاطراتی از حضور و فعالیت های این شهید بزرگوار در قرارگاه و فعالیت های جهادی بیان کردند.

 

در پایان نیز سردار بابایی از فرزندان شهید بلباسی تقدیر کرد و قاب عکسی که توسط اعضای قرارگاه جهادی علمدار استان مازندران که تمثال زیبای شهید بلباسی در کنار کودک زلزله زده آذربایجانی در حین خدمت رسانی به مردم زلزله زده آذربایجان را نشان میداد تقدیم همسر شهید شد.

photo_2016-06-07_23-59-25

این دیدار به همت خواهران و برادران جهادگر قرارگاه جهادی علمدار استان مازندران برگزار شد

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.