پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دیدار فرمانده بسیج چهاردانگه با مدیر کل سازمان نشر و حفظ آثار دفاع مقدس مازندران

بعد از ظهر امروز، شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵، سروان پاسدار جواد کردان فرمانده بسیج چهاردانگه با سردار سرتیپ دوم پاسدار عبدالله ملکی مدیر کل سازمان نشر و حفظ آثار دفاع مقدس استان مازندران دیدار کرد.

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، بعد از ظهر امروز، شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵، سروان پاسدار جواد کردان فرمانده بسیج چهاردانگه با سردار سرتیپ دوم پاسدار عبدالله ملکی مدیر کل  سازمان نشر و حفظ آثار دفاع مقدس استان مازندران دیدار کرد.

photo_2016-12-03_04-17-41

در این دیدار کردان دبیر ستاد بزرگداشت یادواره شهدای بخش چهاردانگه، چگونگی برگزاری یادواره های مختلف شهدایی که در بخش برگزاری می شود و فعالیت بسیج چهاردانگه در این راستا توضیحاتی ارائه نمود.

وی گفت : خوشبختانه یادواره شهدای بخش چهاردانگه هر سال با استقبال بی نظیر مردم به خصوص جوانان برگزار می شود و در کنار یادواره اصلی یادواره های متعدد دیگر به مناسبت های مختلف در سطح روستاها و شهر برگزار می شود تا فضای چهاردانگه از عطر نام شهدا معنویت خاصی پیدا کند.

کردان همچنین افزود در ۲ دی ۱۳۹۵ یادواره شهدای شهر کیاسر و شهدای گمنام چهاردانگه در شهر کیاسر برگزار می شود.

در این جلسه سردار ملکی،  از زحمات کردان دبیر ستاد یادواره شهدای بخش چهاردانگه  و بسیجیان تقدیر نمود و از اینکه به عنوان یک چهاردانگه ای در خدمت به شهدا و راه آنها می باشد ابراز خرسندی نمود.

سردار سرتپ دوم پاسدار عبدالله ملکی،  راهکارهایی برای افزایش کیفیت و هدفمند بودن یادواره ها شهدا در جهت حفط و  انتقال فرهنگ ایثار و شهادت ارائه نموذ.

در پایان سردار عبدالله ملکی یک جلد کتاب نبردکوهستان که شامل زندگی نامه و خاطرات و رزمهای این سردار رشید اسلام می باشد را  به بسیج چهاردانگه اهدا نمودند.

سردار ملکی از روستای مازارستاق بخش چهاردانگه می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.