پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دیدار دو تن از اعضاء شورای بخش با رئیس اداره برق چهاردانگه

دو تن از اعضاء شورای بخش چهاردانگه با با رئیس اداره برق چهاردانگه دیدار و در خصوص طوفان اخیر و صدمات و جبران آن به شبکه برق در بخش گفتگو کردند.

0

 

به گارش پایگاه خبری چهاردانگه، امروز پنجشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ دو تن از اعضاء شورای بخش چهاردانگه با با رئیس اداره برق چهاردانگه دیدار و در خصوص طوفان اخیر و صدمات و جبران آن به شبکه برق در بخش گفتگو کردند.

در این دیدار بهمن عالیشاه در تشریح مشکلات و صدمات طوفان اخیر بر شبکه برق بخش گفت: بیشترین خسارات را در دهستان گرماب داشتیم. در این دهستان  و در روستاهای حاجیکلا، ساداتمحله، کارنام، ششک، مزده و چاچکام و روستاهای همجوار آنها شکستن درخت و افتادن آن بر روی تیر برق و قطعی برق و شکستن حدود ۱۲ اصله تیر برق را داشتیم. همچنین پارگی سیم فشار ضعیف حدود ۱۵ روستا در منطقه را شاهد بودیم که همه ی مشکلات با کمک و مساعدت جناب آقای شهابی مدیر عامل برق استان برطرف شد.

در این جلسه ابراهیم ولاشی عضو شورای بخش از جناب آقای شهابی مدیر عامل برق استان مازندران و عوامل اداره برق چهاردانگه و رییس این ادار آقای بهمن عالیشاه در خصوص رفع مشکلات برق در روستاهی چهاردانگه تقدیر و تشکر کرد.

همچنین آقای سیدمحمود شجاعی دیگر عضو شورای بخش در این جلسه از عوامل اداره برق چهاردانگه در خصوص روند برق رسانی به روستاهای طوفان زده تقدیر و تشکر کرد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.