پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دکتر مرتضی جعفری، در انتظار شب سختی در چهاردانگه هستیم

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از خبرگزاری فارس  رعد و برق شدید از حوالی ساعت 15 عصر امروز در بیشتر شهرهای مازندران شروع شده و همچنان ادامه دارد.

به همراه رعد و برق شدید بارندگی از سمت غرب استان مازندران شروع شده و همچنان ادامه دارد.

برق برخی از مناطق در شهرستان ساری به مدت یک ساعت قطع بوده و همچنان برخی از شهروندان جنوب شهر ساری از قطعی برق گلایه دارند.

فرماندار ساری با اعلام اینکه در حال حاضر شاهد آبگرفتگی شدید معابر در شهر هستیم، افزود: بیشتر نگرانی ما مربوط به مناطق بالادست چهاردانگه و دودانگه است.

عباسعلی رضایی با اعلام اینکه در حال حاضر بخشداران و دهیاران در آمادگی کامل به سر می‌برند، گفت: بارندگی امروز در شهرساری در چند سال گذشته کم نظیر بوده است.

بخشدار منطقه کلیجان‌رستاق با اعلام اینکه به دلیل ترافیک ناشی از بارندگی به مدت کوتاهی مجبور شدیم که محور ساری به تاکام را یک طرفه کنیم، یادآور شد: در حال حاضر وضعیت ترافیک عادی است و نم نم باران در این منطقه شروع شده است.

وی با اعلام اینکه به دهیاران و شوراها اعلام کردیم که اطراف رودخانه را خالی کنند، یادآور شد: تاکنون حادثه‌ای در این منطقه گزارش نشده است.

 عشوری بخشدار منطقه دودانگه ساری با اعلام اینکه دمای هوا در این منطقه تا حدودی سرد شده است، افزود: نم نم باران در این منطقه آغاز شده است ولی تاکنون حادثه خاصی گزارش نشده است.

وی اضافه کرد: احتمال بارش برف در برخی از مناطق کوهستانی دودانگه دور از انتظار نیست.

جعفری بخشدار منطقه چهاردانگه مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اعلام اینکه با توجه به سابقه سیل گرفتگی در منطقه چهاردانگه تلاش کردیم که مردم و احشام را از اطراف رودخانه دور کنیم،گفت: به نظر می‌رسد که شب سختی را در منطقه چهاردانگه تجربه کنیم.

وی با اعلام اینکه پیش‌بینی لازم برای کمک به مردم روستایی اندیشیده‌شده است، افزود: اطلاع‌رسانی در سطح وسیعی از منطقه انجام شده و هشدارهای لازم از طریق دهیاری‌ها به مردم ابلاغ شده است.

به گزارش فارس، صدای رعد  شدید در بیشتر شهرهای استان مازندران به گوش می‌شد، بارش باران در مرکز استان باعث آبگرفتگی شدید در معابر شده است.

خبرهای تایید نشده از برق گرفتگی یک جوان در فریدونکنار در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

اینترنت شبکه‌های همراه به ویژه ایرانسل در برخی از نقاط شهر ساری قطع شده است و تا حدودی روند اطلاع رسانی را کند کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.